Microsoft Dynamics 365 for Operations çözüm portföyünün perakende alanındaki çeşitliliği; konuk ağırlama sektöründe de güçlü bir temel oluşturuyor. Ürün kategorizasyonu, ödeme noktası ve dağıtım süreci gibi pek çok aşamada standart çözümlerle etkin ve makul bir sistem sunuluyor. Ancak konuk ağırlama sektörünün ihtiyaçları ödeme ve satış dağıtım ile bitmiyor: Restoran, kafe, otel ve benzer işletmelerin birer mutfağı, “üretim” yapılan bir tesisi bulunuyor. Üstelik gıda üretimi demek, yasal düzenlemelere uygun kalite ve süreç takibi demek oluyor.

Pargesoft, konuk ağırlama sektöründeki engin deneyimiyle bu ihtiyaçlara özgü modüller geliştiriyor. Sektöre özel olarak tasarlanan uygulamalarla envanter takibi, toplu reçete üretimi, zayi, ikram ve restoran seviyesindeki benzeri operasyonel tüketimlerin takibi sağlanıyor. Böylelikle şube veya restoran bazında kârlılık ve envanterin takibi önemli ölçüde kolaylaşıyor.

POS çözümü otomatik kuruluyor

Konuk ağırlamanın alt segmentlerinde ihtiyaç duyulan ödeme noktası (POS) çözümleri; Microsoft Dynamics 365 for Operations ön ofis perakende uygulamaları arasında standart olarak yer alıyor. Ödeme ve satışın aynı noktada gerçekleştiği alt segmentler; böylelikle entegrasyon sonrası hiçbir ek maliyet ve kurulum gerektirmeksizin hazır bir ödeme noktası çözümüne sahip oluyor.

Pargesoft’un bu temel işlevleri genişleten POS çözümleri ise işletmeler için adisyon takibi, masa uygulamaları, sipariş ve ödeme bölme gibi işlemlerle konuk ağırlama sektörünün tüm ihtiyaçlarını karşılıyor.

Yasal düzenlemelerle %100 uyumlu

Konuk ağırlama sektörünün yaşadığı dijital dönüşümde atılan en önemli adımlardan biri de, ödeme kaydedici cihazların (ÖKC) Gelir İdaresi Başkanlığı ile entegrasyonu oldu. Yapılan yasal düzenlemeyle tam uyumlu çalışan Pargesoft Konuk Ağırlama Çözümleri, piyasada bulunan ÖKC aygıtlarıyla kolaylıkla entegre oluyor. Böylelikle ödemenin alındığı ilk andan, mutfaktaki reçetelere kadar konuk ağırlama süreci uçtan uca Pargesoft çözümleri üzerinde çalışıyor.