Dijital ve çeşitlendirilmiş medya çözümleri alanında öncü medya planlama ajansı olarak Türkiye’de faaliyet gösteren Carat, ERP sistemini tümüyle yenilediği NAV İmplementasyon Projesi’ni Pargesoft danışmanlığında başarıyla canlı kullanıma aldı. Carat, güncel iş ihtiyaçlarını karşılamak ve raporlama tarafındaki verimlilik beklentilerine yanıt bulmak istedi. Global ölçekte başarısı kanıtlanmış Microsoft Dynamics ürün ailesinin NAV çözümünü tercih eden şirket, böylelikle altyapısında köklü bir değişime imza attı.

Şubat 2017’de dört kişilik bir proje ekibiyle başlayan entegrasyon çalışmalarında, Pargesoft’un uzman danışman ekibi Carat’ın iş süreçleri açısından kritik öneme sahip olan sektörel ihtiyaçlara yönelik pek çok entegrasyonu gerçekleştirdi. Medya planlamanın olmazsa olmazları arasında bulunan raporlama, faturalama ve maliyetlendirme gibi temel ERP ihtiyaçlarına yanıt verecek NAV implementasyonu, yaklaşık dört ay süren proje boyunca titizlikle yapıldı. İş süreçlerinde hızlanma, ay kapanış sürecinde sorunların ortadan kaldırılması, yurtdışı raporlamalarda verimliliğin artması gibi kazanımların hedeflendiği proje, 1 Temmuz 2017 itibarıyla canlı kullanıma geçti.

Pargesoft’un medya planlama sektöründeki ilk başarı öyküsüne hayat veren bu proje; Carat açısından günümüzün değişen dijital iş süreçlerini yerinde ve zamanında karşılamak için yeni ve modern bir altyapı geçişini temsil ediyor.