Dynamics 365 F&O Servis Yönetimi

Dynamics 365 F&O Servis Yönetimi modülüyle servis sözleşmelerini ve servis aboneliklerini ayarlamak, servis siparişlerini ve müşteri sorgularını işleyebilirsiniz. Şirketler, servislerin müşterilere teslim süreçlerini tek uygulama üzerinden yönetip, denetleyebiliyor.

Dynamics 365 F&O Servis Yönetimi

Servis sözleşmeleri, normal servis ziyaretinde kullanılan kaynakları tanımlamak için kullanılırken, bu kaynakların müşteriye nasıl faturalandığını görüntülemek de kolaylaşıyor. Servis sözleşmesi standart yanıt sürelerini bildirilen ve gerçek zamanı kaydetmek için araçlar sunan bir servis düzeyi sözleşmesi (SLA) de içerebiliyor.

Servis taleplerini alıp, işlemek ve dağıtmak için kullanılan Dynamics 365 F&O Servis Yönetimi modülü, Dynamics 365 for Finance and Operations modülleriyle entegre çalışarak uçtan uca, kolay ve hızlı bir deneyim sunuyor.

Bir müşterinin tesisine servis teknisyeni tarafından yapılan zamanlanmış ve zamanlanmamış ziyaretlerle ilgili bilgileri yönetmek için servis siparişleri oluşturabilirsiniz. Servis siparişleri aşağıdaki gibi bilgileri içerir:

  1. Servis teknisyeninin gerçekleştireceği çalışma saatleri
  2. Servis veya onarım türü
  3. Belirtilen ve tanı ile ilgili bilgiler dahil olmak üzere onarılan madde
  4. Onarım veya hizmet ile ilişkili tüm gider ve masraflar