E-postalar ve web sitesi giriş sayfaları için özelleştirilebilir şablonlar, şirketlerin dijital varlıklarını farklılaştırmalarına olanak tanıyor. “Sürükle ve bırak” sistemi sayesinde çalışan tasarım araçlarıyla kişisel mesajlardan, sözleşmelere kadar içerik üretimi hiç olmadığı kadar kolaylaşıyor. Dynamics 365 for Marketing ile otomatik çalışan, çok kanallı kampanyalar düzenleniyor. Kişiye özel e-posta mesajları göndermek, iş akışlarını hayata geçirmek ve daha fazlası mümkün.
Kolayca oluşturulan “dijital yolculuk” sayesinde etkileşime giren her kullanıcı, kendi tıklamalarına yanıt veren özel bir yolu izliyor. Böylece en yüksek potansiyele sahip müşteri adayları belirlenebiliyor. Kampanyaların takibini ve sonuçların analizini kolaylaştıran Dynamics 365 Marketing, uzun vadeli iş ilişkileri oluşturarak şirketlere kârlılık ve büyüme sağlıyor.
Microsoft Dynamics 365 Marketing ile Pazarlamaya Yeni Bir Yaklaşım
Pazarlama departmanının iş süreçlerini kolaylaştıran ve hızlandıran uygulama ve çözümleri, aynı zamanda satış süreçleriyle de entegre çalışıyor. Temel pazarlama aracı e-posta ile pazarlama, müşteri yolculuğu, davranış takibi, puanlama ve pazarlama faaliyetleri için web sayfaları oluşturma imkanı sunuyor. LinkedIn’in müşteri çekme araçlarıyla oluşturulan potansiyel etkileşimler Dynamics 365 üzerine taşınabiliyor. Etkinlik yönetimi aracıyla yüz yüze ya da web üzerinden gerçekleştirilen etkinliklerin takibi daha verimli hale gelirken, “Müşterinin Sesi” ile online anketler hazırlayıp sonuçları analiz etmek mümkün oluyor.
İhtiyaca göre özelleştirilebilen Dynamics 365 Marketing çözüm ailesi, hızla büyüyen uygulama mağazası Microsoft AppSource‘dan indirilen harici paket ve uygulamalar ile çok daha fazla özellik içerecek şekilde genişletilebiliyor.