Dynamics 365 Sales Insights ile yapay zekadan güç alan iç görülerle daha hızlı satış

Dynamics 365 Sales Insights, yapay zeka (AI) destekli içgörülerle satış görevlilerinin performansını en üst düzeye taşıyor.

Dynamics 365 Sales Insight çözümündeki yapay zekâ (AI) özellikleri satış ekiplerinin etkili satış yapması, yöneticilerin de etkili bir şekilde liderlik etmesi için destek oluyor.

Her başarılı satışın temelinde, fırsatları belirlemek ve dönüştürmek için müşterinin yaşadığı sorunu veya ihtiyacını ortaya çıkarma ve karşılama yeteneği, yani içgörü vardır. Dynamics 365 Sales Insights, sahadan çağrı merkezine kadar tüm satış ekibinize, her satış ziyaretini olumlu sonuçlandırmaları ve fırsatlara dair içgörülerle daha akıllı satış yapmaları için yapay zekanın gücünü sunuyor.

Dynamics 365 Sales Insights’ın sağladığı AI destekli iç görülerle satış görevlilerinin performansını en üst düzeye taşımanın ilk dört yolu şöyle:

  1. İlişkileri izleyin ve doğru anlaşmalara odaklanın

Sıcak potansiyel müşterileri soğuk potansiyel müşterilerden ayırmak hiç kolay değil ve uygun potansiyel müşterilerle temas kurma süresinin uzaması onların soğuk potansiyel müşterilere dönüşme hızını aynı ölçüde artırıyor. Dynamics 365 Sales Insights, kestirimci potansiyel müşteri ve fırsat puanlama özelliği ile satış görevlilerinin Dynamics 365 verilerinden ve gelişmiş puanlama modellerinden gelen geniş bir sinyal kümesine dayanarak dönüşüm sağlama şansı yüksek olan potansiyel müşterilere ve fırsatlara öncelik vermelerine yardımcı oluyor.

İlişki analizi özellikleri, son temastan bu yana geçen süre ve müşterinin yanıtlama oranı, e-postaların ve yapılan toplantıların sayısı, müşteri tarafından başlatılan aktiviteler gibi veri noktalarını analiz etmek için Office 365 ve Dynamics 365’ten gelen sinyalleri analiz ederek bireysel alıcılarla ve müşteri hesaplarıyla ilişkilerin sağlığına dair içgörü sunuyor. Bu veri noktaları, satıcıların, en çok dikkat gerektiren müşterilere yönelik çalışmalarını yönlendirmelerine yardımcı olan bir ilişki sağlığı puanlamasında sentezleniyor.

  1. Kalıcı bir izlenim bırakın

Satışta en önemli konu kimi tanıdığınız ve onun hakkında ne bildiğinizdir. Dynamics 365 Sales Insights bu iki konuda da size yardımcı oluyor.

Tanımadığınız bir müşteri adayıyla ilk temasınız hem sizin hem de müşteri adayının tanıdığı biri tarafından kurulduğunda genellikle daha kolay olur. Kim kimi tanıyor özelliği kurumunuzda, iş arkadaşlarınız aracılığıyla samimi başlangıçlar yapmanın anahtarını sunuyor. Bir bağlantı grafiği, Office 365 aktivitelerine dayalı olarak organizasyonunuzdaki olası bir müşteriyle halihazırda etkileşim içinde olan kişileri ve ilişkinin gücünü tanımlıyor. Bağlantı gücü, sıcak bir başlangıç için en iyi fırsatları bulmanıza yardımcı oluyor.

Tanışma sonrasında Sales Insights, potansiyel müşteriyle konuşma konularını ve yapılacak sonraki en iyi eylemleri öneriyor. Bu sohbet açma konularını e-postalardan otomatik olarak tanımlıyor ve ardından konuşma konularını kartvizitte gösteriyor.

  1. Satışları iyileştirmek için müşteri çağrılarını analiz edin

Satış görevlilerinin mükemmel bir ilk izlenim bırakmasına ve satış yapmasına yardımcı olacak kitapların, seminerlerin ve eğitim metotlarının sonu yok. Burada çoğunlukla eksik kalansa bu öğrenilenlerin eyleme nasıl geçirildiği ve satış ziyaretlerine yaklaşımın nasıl iyileştirileceği.

Sales Insights’daki konuşma zekâsı, satıcıların ve satış yöneticilerinin müşteri çağrılarını daha etkili bir şekilde analiz etmelerine yardımcı oluyor ve gelecekteki müşteri etkileşimlerini geliştirmek için veri odaklı rehberlik sunuyor. AI teknolojisi çağrı kayıtlarını analiz ediyor ve satış görevlisinin rehberliğe ihtiyaç duyabileceği alanları belirliyor. Yöneticiler ve satış koçları, satış görevlisi ayrıntıları sayfasına analizle birlikte, satış görevlilerinin müşteri diyaloglarına yaklaşımlarını değiştirmeye yardımcı olacak notlar ekleyebiliyor, böylece satışları ve gelirleri iyileştirebiliyor. Satış görevlisi ayrıntıları sayfası, işletmenizin trendleri erkenden tespit etmesine ve yüksek tempolu bir pazarda önde olmasına yardımcı olmak için müşterilerin arama sırasında bahsettiği rakip isimleri dahil anahtar kelimeleri tanımlıyor.

  1. Satış işlemlerini otomatikleştirin

Dynamics 365 for Sales kullanıyorsanız, yakın zamanda müşterinizle yapılan bir toplantıdan veya görüşmeden gelen güncellemeler gibi bir zaman çizelgesindeki notları ve yapılandırılmamış metin yorumlarını girmek ve görüntülemek için uygun bir yol sunan notlar özelliğinden faydalanabilirsiniz.

Dynamics 365 Sales Insights, bu özelliği not analizi veya satış görevlisi tarafından girilen notlardan edinilen istihbarata dayanarak kontaklar ve aktiviteler gibi yeni kayıtlar oluşturmayı öneren bağlamsal komutlarla yükseltiyor.

Örneğin, fiyatlandırmayı konuşmak üzere bir müşteriyle bir toplantı ayarlamak için bir not oluşturduğunuzda Dynamics 365 Sales Insights, arka plandaki anahtar kelimeleri ve ifadeleri analiz ediyor ve sizin için bir randevu oluşturmak üzere bir uyarı önerisi gösteriyor.

Sonuç olarak Dynamics 365 Sales Insights ile satış ekipleri, yapay zekadan yararlanarak satış yeteneklerini geliştirebiliyor. Bu da satış görevlilerinin veri girişi ve e-posta iletişimi izleme gibi rutin işlerini en aza indirerek asıl önemli olan konuya yani kişiselleştirilmiş bağlantılarla ilişki kurmaya odaklanmalarını sağlıyor.