Dynamics 365 servis

 

Müşteri bağlılığında belirleyici unsurlardan biri olan servis, işletme ve müşteri ilişkilerinin merkezinde yer alıyor. Dynamics 365 Servis Paketi, artırılan esneklikle kullanıcılarını daha da güçlendiriyor.

 

Dynamics 365 için yeni yeteneklerin bir derlemesi olan ve Ekim 2020-Mart 2021 arasında sunulacak 2. Dalga hakkında daha önceki yazımızda ilk güncellemeleri duyurmuştuk. Microsoft, işletmelerin, müşterilerine sunduğu servisi optimize etmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için ihtiyaç duyduğu kritik senaryolar için önemli bir adım attı. Yapılan yeni güncellemelerle Microsoft Dynamics 365 Customer Service, Microsoft Dynamics 365 Field Service ve Microsoft Dynamics 365 Remote Assist, 2020 sürümü 2. Dalgası ile geniş kapsamlı özellikler kazandı.

 

Dynamics 365 Customer Service ile artan üretkenlik

İşletmelerin müşterilere mükemmel ve kişiselleştirilmiş hizmet sunmasının yolu, müşteri temsilcilerinin verimliliğini artırmaktan geçiyor. Bu nedenle müşterilere akıllı ve kolaylaştırılmış bir temsilci deneyimi sunmak çok önemli. Bu sürümde, temsilcilerin verimliliğini ve müşteri memnuniyetini artırmak için yalınlığa, esnekliğe ve kişiselleştirmeye odaklanıldı.

Temsilcilerin kişiselleştirilmiş hizmet sunmalarına ve müşteri memnuniyetini artırmalarına yardımcı olmak için e-posta, zaman çizelgesi ve bilgilerin de yer aldığı verimlilik araçlarında optimizasyon çalışmaları devam ediyor. Dynamics 365 Customer Service ile artık daha zengin metin kontrolleri, daha güçlü görüntü ve dosya ekleme özellikleri, ölçeklendirme ve hız sağlayan şablonlar geliyor. Ek olarak, temsilcilerin bilgi tabanlarını (knowledge article) oluşturması, düzenlemesi ve paylaşması da artık daha kolay. Bununla birlikte temsilcinin zaman çizelgesi kontrolünde nelerin gösterildiği, bildirimleri nasıl aldığı ve mevcut hızlı yanıt kütüphanesi gibi temsilci deneyimini kişiselleştirmeye yönelik esneklikler de sunuluyor.

Temsilci deneyimini daha da kolaylaştırmak amacıyla benzer vakalar ve bilgi tabanları için, kullanıma hazır yapay zekâ destekli temsilci önerilerini gerçek zamanlı olarak ortaya çıkaran yeni bir verimlilik paneline sahip çok oturumlu vaka yönetimi de eklendi. Yöneticiler, yeni uygulama (aplikasyon) profili yöneticisiyle, farklı temsilcilerin profilleri için özel uygulama deneyimleri yapılandırabiliyor ve bu deneyimleri yalnızca ihtiyaç duydukları özelliklerle özelleştirebiliyor. Detaylı bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.

Dynamics 365 Field Service ile kolaylaşan teknisyen deneyimleri

Teknisyenler artık mobil cihazları her zamankinden daha fazla kullanıyor. Dolayısıyla saha teknisyenlerinin başarısını sağlamanın yolu zengin bir mobil deneyimden geçiyor. Bu sürümde, Microsoft Power Apps üzerine kurulan yeni nesil mobil uygulama, kayıt hizmetleri ve denetleme özellikleriyle güncellendi. Bu özellikler arasında anlık bildirimler, çevrimdışı geliştirmeler, fotoğraflar, videolar, dosyalar ve daha fazlası yer alıyor.

Sahadaki servis çalışmalarında teknisyenlerin varlıkların ayrıntılarına hızlı bir şekilde erişmesine ve anlamasına yardımcı olmak, hizmet sunumunu hızlandırıyor. Bu, aynı zamanda ilk müdahalede çözüm oranlarını artırıyor. Bu sürümde, bir varlığın büyük ofis binalarında veya kampüs sitelerinde ayrıntılı konumunu belirleme özelliği de bulunuyor. Daha detaylı anlaşılmaları için varlıklar artık özel tanımlı özellikler de içerebiliyor.

Teknisyenleri verimli bir şekilde görevlendirmek ve sevk etmek, önemli ölçüde zaman tasarrufu sağlıyor. Bu dalgada planlama optimizasyonu için yapılan güncellemeler, servis çağrılarına göre teknisyenlerin en verimli şekilde görevlendirilmesini sağlıyor ve sevk görevlilerinin daha yüksek değerli faaliyetlere odaklanmalarını sağlıyor. Optimizasyon fonksiyonu zamanlama panosu deneyiminde sorunsuz bir şekilde kullanılabiliyor. Ayrıca sevk görevlilerinin zaman planlamalarını işletmenin iş hedefleriyle birlikte, optimize edici tarafından otomatik olarak uygulanan ihtiyaçlar veya kaynaklar açısından yönetmesine olanak tanıyor. Detaylı bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.

 

Dynamics 365 Remote Assist ile farklı ortamlar arasında uyum

Dynamics 365 Remote Assist, müşteri servisi senaryolarında daha uygulanabilir hale geliyor. Artık Dynamics 365 Remote Assist kullanıcıları ile Dynamics 365 Remote Assist lisansı olmayanlar arasında arama yapabiliyor. Bu sayede arayan taraf hangi lisansı kullanırsa kullansın sorunu hızla çözmek için doğru kişiyle iletişim kurup iş birliği yapması sağlanıyor.

Aynı zamanda, Dynamics 365 Remote Assist’i farklı mobil cihaz ortamlarında daha erişilebilir hale getirmek için de Remote Assist kullanıcılarının diğer kullanıcılara çağrı yapması, farklı mobil veya Microsoft HoloLens kullanıcılarıyla grup çağrıları başlatması ve artırılmış gerçeklik yetenekleri olmayan mobil cihazları destekleme özellikleri de etkinleştirildi.

Bununla birlikte teknisyenlerin belirli bir sorunu gidermesinin ne kadar zor olduğu, zamanlarının en çok nerede harcandığı ve yapılan çağrıların hacmi gibi bilgileri ortaya çıkaran yeni bir çağrı analizi kontrol paneli de bulunuyor. Detaylı bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.

 

Microsoft Çözümlerinden Pargesoft Uzmanlığıyla Faydalanın

İşletmelerin hızla değişen ihtiyaçlara ve acil gerekliliklere etkili yanıtlar sunması için geliştirilen dijital Microsoft araçları, yeni özellikleriyle daha esnek ve güçlü çözümler sunuyor. Bu çözümlerden en verimli şekilde faydalanmanız ve işletmenizi güçlendirmeniz için gereken uzmanlık ve deneyimi sağlayan Pargesoft, size güvenilir bir çözüm ortağı olarak destek oluyor. Detaylı bilgi almak için bize info@pargesoft.com adresinden ulaşabilirsiniz.

 

 

Kaynak: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2020/10/06/innovation-on-the-service-suite-of-dynamics-365-applications/