Geri Bildirimler için Kişiselleştirilmiş Yanıtlar Sunun

Microsoft Dynamics 365 Customer Voice ile müşterilerinizden olduğu gibi çalışanlarınızdan da geri bildirimler alarak onlara kişiselleştirilmiş yanıtlar ve daha iyi deneyimler sunabilirsiniz.

Şirketler hızlı bir değişim ortamında ve yeni bir dijital dünyada yollarını bulmaya çalışıyor. İşletmelerin sağlıklı bir şekilde gelişmeye devam etmek ve bunu sürdürmek için dönüştürücü yaklaşımlara ihtiyaçları var. Bu noktada, Microsoft Dynamics 365 Customer Voice işletmeler için önemli bir destek oluyor. Geri bildirim toplama ve bilinçli yanıtlar oluşturma arasındaki boşluğu dolduruyor.

İş sürekliliği sağlamanın öncelikli şartı çalışan güvenliğidir. Ancak işletmenizin geri bildirimlere yanıtlarının yol açtığı kalıcı etki de en az o kadar önemli. Dynamics 365 Customer Voice, doğrudan geri bildirime kişiselleştirilmiş yanıtlar sunan dinamik anket özelliklerine sahip. Bu sayede, müşterilerinizin olumsuz geri bildirimlerine daha kişisel yanıtlar sunabilirsiniz. Bu, mükemmel deneyimler sağlama kararlılığınızı göstermeye yardımcı olur. Örneğin, “Bu deneyimi yaşadığınız için üzgünüz. Lütfen bir yetkiliyle konuşmak için bizimle iletişime geçin. Böylece bu hatayı düzeltebiliriz” diyebilirsiniz. Aynı şekilde, bu çözüm çalışanlarınızdan da geri bildirim almanızı sağlıyor. Ve bu geri bildirimlere daha özelleştirilmiş yanıtlar vermeyi mümkün kılıyor.

 

Anlamlı ve güçlü bağlantılar kurun 

Geri bildirimler, çalışanlarınızı anlamanız ve onlarla güçlü ilişkiler kurmanız konusunda belirleyici bir role sahip. Dynamics 365 Customer Voice, yerleşik yapay zekâ analizi ve koşullu anket yanıtları ile çalışanlarınız, onların sağlık durumları ve geri bildirimleri hakkındaki bilgilerinizi bir adım öteye taşıyor. Size doğrudan çalışanlardan ve müşterilerden geri bildirim almanın gücünü sunuyor. İşletmeniz Dynamics 365 Customer Voice ile geri bildirimlere özenli ve kişiselleştirilmiş yanıtlar verebiliyor.

Örneğin, bir ofise dönüş senaryosunda, COVID-19’la ilgili olarak çalışanların sağlık risklerini tespit etmek kritik bir önem taşıyor. Dynamics 365 Customer Voice ile “Son 14 gün içinde semptomlarınız oldu mu?” gibi sorular ileterek çalışanlarınızın sağlık durumunu değerlendirebilirsiniz. Semptomları olduğunu söylerlerse, onları evde kalmaya yönlendirebilirsiniz. Ya da çalışanlarınızla önemli kaynakları paylaşabilirsiniz. Örneğin, “Ateşim var” yanıtını verirlerse, otomatik olarak “Lütfen evde kalın, sağlığınız ve güvenliğiniz bizim için önemli. Bundan sonraki adımlar için sizinle iletişime geçeceğiz” gibi özel yanıtlar oluşturabilirsiniz.

 

İşletmenizin COVID-19’a yanıtını dönüştürün

İşletmelerin ofise dönüş sürecini sağlıklı bir şekilde gerçekleştirmeleri hayati bir önem taşıyor. Bunun için çalışanlarına düzenli sağlık taramaları yapmaları gerekiyor. Dolayısıyla, kısa sürede uygulayabilecekleri bir çözümle hızlı yanıtlar sunmaya ihtiyaçları var. Dynamics 365 Customer Voice yalnızca uygulama ve kullanım kolaylığı sunmakla kalmıyor. Aynı zamanda Microsoft Power Platform gibi şirketlerin zaten uzmanlık sahibi olduğu teknolojilerle entegre olarak geri bildirimlere hızlı yanıtlar verilmesini de sağlıyor.

 

Çalışanlarınızla iletişiminizi güçlendirin

İçinde bulunduğumuz dönemde, işletmeler ve çalışanlar arasındaki iletişim her zamankinden daha önemli hale geldi. İşletmelerin çalışanları daha iyi dinlemesi ve onlarla bağlantıda kalması acil bir gereklilik. Çözüm, Dynamics 365 Customer Voice.

Özetle, işletmelerin bulundukları ortamı iyi bir şekilde dinlemesi ve anlaması dijital bir çözüm kullanmalarını gerektiriyor. Dünya genelindeki işletmeler, pandeminin getirdiği kısıtlamalara Dynamics 365 Customer Voice ile yanıt veriyor. Dynamics 365 Customer Voice, bu sıra dışı dönemde size analiz etme ve karar verme konusunda güç kazandırıyor. Microsoft’un işletmelere bu dönemin gerekliliklerine ve kısıtlamaları karşısında sağlıklı yanıtlar vermesini sağlayan çözümlerinden Pargesoft uzmanlığıyla faydalanmak için bize info@pargesoft.com üzerinden ulaşabilirsiniz.

 

 

Kaynak: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2020/11/09/personalize-responses-to-employee-feedback-to-transform-return-to-work/