KOBİ’ler için Dijitalleşmeyi Benimsemenin Yolu

Şu an KOBİ’ler için değişen pazar dinamiklerine hızla uyum sağlamanın en kritik adımını dijitalleşme oluşturuyor.

Modern dünyada, özellikle son dönemde işler tek bir yerde ve 9-6 mesaisinde olmaktan çıkıyor. Bununla birlikte tıpkı çalışma şeklimiz ve ortamlarımız gibi müşterilerin beklentileri de değişiyor. Emin olduğunuz tek şey var: Değişim. Ancak KOBİ’ler bugün hızlı karar alma ve müşterileriyle gerçek anlamda bağlantı kurma konusunda zorlanıyor. Hatta birçoğunun, değişimi desteklemeyen eski kurumsal kaynak planlaması (ERP) veya muhasebe sistemlerinde takılı kaldıklarını görüyoruz.

KOBİ’ler için Geleceğe Hazır Olmanın Yolu

KOBİ’ler için kritik bir soru geliyor. Her gün ve hatta her dakika yenilikler getirirken işletmeniz bir sonraki adım için hazır mı? Microsoft Dynamics 365 Business Central ekibi, KOBİ’lerin dijitalleşmeyi benimsemesini kolaylaştırmak için çalışmalarına devam ederken 2020 sürümü 2. Dalga’nın odağında da kullanıcıların taleplerini karşılamak bulunuyor. Dynamics 365 Business Central, KOBİ’lerin daha hızlı uyum sağlamasına, daha akıllı çalışmasına ve daha iyi performans göstermesine yardımcı olmak için finans, satış, hizmet, tedarik zinciri ve üretim ekiplerini tek bir uygulamayla birbirine bağlıyor. Peki, bu 2. Dalga ile gelen iyileştirmeler KOBİ’lerin dijitalleşmeyi benimsemesine nasıl yardımcı oluyor?

 

Daha hızlı uyum sağlayın. Güvenle buluta geçin

Dijital dönüşümü benimsemek, inovasyon yapma ve yeni iş modellerini daha hızlı benimseme becerisini gerektiriyor. Dynamics 365 Business Central, halihazırda her zaman esnek dağıtım modelleri, güvenilirlik, güvenlik sundu. Aynı zamanda kullanıcılarıyla büyüyen, uyarlanabilir bir çözüm oldu. Bu sürümle birlikte ise çeşitli iyileştirmeler geliyor. Bunlar, verileri daha da korumaya, sorunsuz hizmet sağlamaya ve uygulama performansını geliştirmeye yardımcı oluyor. Diğer taraftan, Microsoft Azure Insights aracılığıyla iş ortakları için yeni bir performans araç seti ve telemetri görünürlüğü, buluta geçerken kesintileri en aza indirmeye yardımcı oluyor.

 

Daha akıllı çalışın. Üretkenlik ve iş içgörülerini ortaya çıkarın

Dynamics 365 Business Central’ın temel amaçlarından biri, daha iyi kararlar almak için kişileri, süreçleri ve içgörüleri; Office 365 ile birlikte çalışabilirlik, yerleşik rehberlik ve panolar ile birbirine bağlamaktır. Bu sürüm ise işletme verilerinize doğrudan Teams içinden erişmenizi sağlayan yeni ve heyecan verici Microsoft uygulamasıyla bu yetkinliği artırıyor. Uygun erişim ve güvenlik sayesinde, çalışanlar ayrıntıları ekibinizle hızlı bir şekilde paylaşabiliyor. Aynı zamanda çalışanlarınız sorulara daha hızlı yanıt verebiliyor.

 

Daha iyi performans gösterin. Finansal görünürlüğü ve öngörüyü artırın

KOBİ’ler için, bağlı veriler iş sürekliliği açısından kritik bir önem taşıyor. Bu nedenle Microsoft, kullanıcıların finansal performanslarını optimize etmelerine yardımcı olan yeteneklere yatırım yapmaya devam ediyor. Yeni Microsoft Dynamics 365 Business Central Company Hub, kullanıcılar için birden çok şirket ve yan kuruluş genelinde iş performansına ilişkin içgörüyü artırıyor.

 

2020 sürümü 2. dalga ile bağlantıda kalın

Bu yeni sürümle, KOBİ’ler giderek artan iş hızına uyum sağlamak için desteğe sahip oluyor. Siz de Dynamics 365 Business Central ile süreçlerinizi iyileştirmek ve işletmenizi geleceğe hazırlamak için Pargesoft deneyimi ve uzmanlığına güvenebilirsiniz. Dyanmics 365 Business Central için bize info@pargesoft.com adresinden ulaşabilirsiniz.

 

Kaynak: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2020/10/20/innovating-to-help-small-to-medium-size-business-embrace-digitalization/