Etkinlik yönetimi ve organizasyon ajansı MARS M.I.C.E.’ta Dynamics 365 Projesi kapsamında Dynamics 365 Business Central ve Dynamics 365 Sales çözümleri, Microsoft Teams üzerinden gerçekleştirilen çalışmalarla başarıyla canlıya alındı.

Kreatif çözümler ve etkinlik yönetimi alanında sunduğu hizmetlerle Türkiye’nin önde gelen ajanslarından biri olan MARS M.I.C.E. Pargesoft danışmanlığında başladığı Microsoft Dynamics 365 projesini tamamladı. İş süreçlerini daha verimli hale getirmek ve satış süreçlerinde rekabetçiliğini artırmak için Microsoft Dynamics 365 Business Central ve Dynamics 365 Sales çözümlerini tercih eden MARS M.I.C.E.’ta çözümlerin canlı kullanıma alınması COVID-19 salgını önlemlerinin yaşandığı günlere denk geldi.

Pargesoft uzmanları ve Mars M.I.C.E. yetkilileri, ekiplerin uzaktan, verimli ve düzenli bir şekilde çalışması için gereken içerik ve araçları sağlayan Microsoft Teams platformunda çalışmalarını sürdürdü. Ekiplerin Microsoft Teams üzerinde 7 saatlik bir çalışmayla yürütüp tamamladıkları proje Covid-19 gibi kriz dönemlerinde bile doğru araçlarla iş sürdürülebilirliği sağlanabileceğini, takım çalışmasıyla sinerji yaratmaya devam edilebileceğini ortaya koymuş oldu.

MARS M.I.C.E.’ın süreçlerinde otomasyon sağlamak ve satış ekiplerinin potansiyel müşterilere daha verimli ulaşmasını sağlamak hedefiyle başladığı Dynamics 365 projesi kapsamında fırsat ve proje yönetim süreçleri, mali aksiyonlar, avans, masraf yönetimi süreçleri geliştirildi. Bunun yanı sıra proje dahilinde satın alma modülü ile entegre olarak giderlerin masraf dağılımı anahtarı çalışmasıyla proje fon yönetimi de sağlandı.

MARS M.I.C.E., Microsoft Dynamics 365 Business Central ile iş yönetimi süreçlerini kolaylaştırma ve finans, satış, sevkıyat, proje yönetimi ve servis gibi süreçlerini otomasyon desteğiyle uçtan uca yöneterek kurum içi süreçlerinde verimliliğin yanı sıra maliyet tasarrufu sağlama hedeflerine ulaştıracak çözüme kavuştu. Bununla birlikte Dynamics 365 Sales çözümü de ajansın dijital müşterilerine, kişiye özgü ve bağlama duyarlı etkileşimler sağlayarak satış ekipleri ve müşteri arasındaki ilişki yönetimini önemli ölçüde kolaylaştırmasını sağladı, bu da Mars M.I.C.E.’ın rekabetçiliğini önemli oranda artırdı.