Microsoft Dynamics 365 Business Central Çözümünün Yeniliklerini Keşfedin

Microsoft Dynamics 365 Business Central, KOBİ’lerin beklentilere hızla uyum sağlamasına, daha akıllı bir şekilde çalışmasına ve daha iyi performans göstermesine yardımcı oluyor.

 

Microsoft, yakın zaman önce dünya genelindeki küçük ve orta ölçekli işletmelere (KOBİ’lere) yönelik bir IDC anketi yaptırdı. Ankete katılan liderlerin yüzde 60’ı 2021 yılında yön değiştirmeye ve toparlanmaya odaklanacaklarını belirtiyor. Katılımcılar ayrıca şu an iş süreçlerinde karşı karşıya oldukları en büyük zorlukları da belirtiyor. Buna göre ilk üç zorluk çevikliği, verimliliği ve geliri artırmak.

Liderler için iyi bir haber var. Modern bir işletme yönetimi çözümü ile buluta geçmek KOBİ’lerin bu zorlukları yenmesine yardımcı olabiliyor. Ancak doğru dijital dönüşüm stratejisini oluşturmak biraz zorlu bir konu. İşte, Microsoft uzmanlığı da burada devreye giriyor. Dynamics 365 Business Central, KOBİ’lerin daha hızlı uyum sağlamasına, daha akıllı bir şekilde çalışmasına ve daha iyi performans göstermesine yardımcı oluyor.

 

Daha Hızlı, Daha Akıllı, Daha İyi

Dynamics 365 Business Central ile büyümekte olan KOBİ’ler için bağlantılı bir bulut iş yönetimi çözümü geliyor. Bağlantılı olması, işinizi ileriye taşımak ve geleceğe yönelik hazırlık yapmak adına gereken içgörüleri elde etmek için finans, satış, servis ve operasyon ekiplerinizi tek bir uygulama altında bir araya getirebileceğiniz anlamına geliyor. Microsoft, devam eden ürün inovasyonlarında KOBİ’lere aşağıdaki alanlarda yardımcı olacak yatırımlara odaklanıyor:

  • Daha hızlı uyum sağlamak

Hızlı bir şekilde hareket etmek, iş modellerini değiştirmek ve stratejik planları geliştirmek için gereken içgörülerle yıkıcı gelişmelere karşı hazırlıklı olun.

  • Daha akıllı bir şekilde çalışmak

Uygulamalar arasında kaybolmaya gerek yok. Microsoft Teams, Excel, Word ve Outlook yardımıyla karşılıklı çalışabilme fırsatını kullanarak verimliliği artırın.

  • Daha iyi performans göstermek

Kesintisiz süreç iyileştirmeleri, gerçek zamanlı içgörüler, tüm süreçlerinize destek oluyor. Finansal süreçler dahil, işletmenizin her alanında yanıt verme yeteneği ile daha iyi iş performansı sağlayın.

 

Güncellemeler

Dynamics 365 Business Central’in 2021 sürümünün birinci dalgasında sunulan güncellemelerin bazıları şöyle:

 

Daha hızlı uyum sağlama: İlk katılım kılavuzu

Hızlı bir yön değişimi sağlamak, işletmenizdeki herkesin yeni iş uygulamalarını, süreçlerini ve modellerini benimsemesini gerektirir. Tüm yeni işletme yönetimi çözümleri açısından canlıya geçmiş olmak kritik bir öneme sahip. Ancak çalışanlarınızın verimliliğe ulaşması için gereken süre, başarınıza dair daha iyi bir ölçüt oluşturur. 2021 sürümünün birinci dalgasında başlangıç aşaması kontrol listeleri var. Ayrıca bir karşılama banner’ı ve öğretici ipuçları ile ilgili uygulama içi kavramsal yardım özelliği sunuluyor. Bu sayede çalışanların ilk katılım aşamasını geçip işe hızla katkıda bulunmaları mümkün oluyor.

 

Daha akıllı bir şekilde çalışma: Microsoft bulut ile birlikte daha da iyi

Microsoft, tek bir bulutta çözüm sunuyor. Verimlilik, iş birliği, geliştirme, yapay zekâ, iş zekâsı ve iş uygulamaları bir araya geliyor. Bu sayede, uzaktan çalışmayı destekleme, güvenliği geliştirme ve maliyetleri kontrol etme becerisinin ötesine geçiyor. Dynamics 365, Microsoft 365, ve Power Platform’u birbirleriyle bağlantılı hale getirerek işletmenizin iş birliğine çok daha açık, daha verimli ve daha etkili olmasını sağlarsınız. 2021 sürümünün birinci dalgası kapsamında, Microsoft Teams, Word ve Excel arasındaki karşılıklı çalışma özelliğini geliştirdi. Bununla birlikte, Dynamics 365 Business Central’daki sanal tablolar ile Microsoft Dataverse çözümleri arasında entegrasyon sağlandı. Ek olarak, şirketlerin Dynamics 365 Business Central’dan yazdırma yapmasını kolaylaştırmak için Universal Print desteğini etkinleştirdi.

 

Daha iyi performans: Geliştirilmiş boyutlar ve farklı coğrafyalar

Microsoft, müşterilerine finansal performanslarını optimize etmeleri için yardımcı olmak istiyor. Aynı zamanda iş süreçlerinde kesintisiz iyileştirmeler yapmaları için de destek olmaya odaklanıyor. Bu doğrultuda  optimizasyon ve iyileştirme sağlayacak özelliklere yatırım yapmaya devam ediyor. 2021 sürümünün birinci dalgası küresel ölçekte genişlemeyi destekliyor.  Business Central; Hindistan, Yunanistan, Romanya ve Türkiye’nin de içinde bulunduğu daha fazla ülkede devreye alındı. Ayrıca boyutlar ve genel muhasebe girişine dair düzeltmelerle çalışmayı basitleştirme konularına da yatırımlar yapılıyor. Operasyonel ve finansal işlemlerde tutarlı ve doğru şekilde belirlenmiş boyut değeri özellikleri ile işle ilgili verilerinizden daha fazla içgörü elde edebilirsiniz.

 

Pargesoft uzmanlığı ve deneyimiyle işletmenizin Dynamics 365 Business Central’in yeteneklerinden faydalanması için bizimle info@pargesoft.com üzerinden iletişime geçebilirsiniz.