Microsoft Dynamics 365 Field Service Saha Servisi Çözümlerinde Lider!

Microsoft, Gartner 2021 Magic Quadrant raporunda Dynamics 365 Field Service çözümü ile Saha Servisi Yönetim kategorisinin lideri seçildi!

 

Saha servisi hızla gelişiyor. Diğer taraftan teknolojideki değişimler de müşteri katılımında kayda değer bir sıçrama yaptı. Teknoloji, aynı zamanda ön saflarda çalışanların etkinliği artırdı. Bununla birlikte servis operasyonlarını optimize etti. Yeni teknolojiler ve gelişmiş analitik ile saha servisi yeniden şekilleniyor. Hedefte ise servisi önemli ölçüde iyileştirmek, müşteri deneyimini kişiselleştirmek, verimliliği artırmak ve algılanan değeri artırmak var. Bunlar, aynı zamanda Microsoft Dynamics 365 Field Service’i saha servisi konusunda farklılaştıran unsurlar. Ve Gartner’ın son Magic Quadrant raporunun da gösterdiği gibi itici güçler olarak Dynamics 365 Field Service’i yükseltmeye yardımcı oluyor.

Gartner, 2021 Magic Quadrant raporunda Saha Servisi Yönetimi kategorisinde Microsoft’u bir kez daha lider olarak konumlandırdı. Bu sonuç, Microsoft ürününün kapsamlı işlevselliğini de tescilliyor.

Gartner, saha servisi yönetimini, ayrı bir pazar olarak tanımlıyor. Saha servisi sağlayıcıları, teknisyenleri kurulum, onarım veya bakım hizmetleri sunmaları için genellikle uzak lokasyonlara gönderir. Bu varlıkları önceden tanımlanmış bir hizmet veya bakım sözleşmesi kapsamında yönetebilir. Ayrıca bakımını yapabilir ve izleyebilir.

Dynamics 365 Field Service ile saha servisi organizasyonları müşteriler, farkına varmadan önce sorunları teşhis edip çözebiliyor. Böylece müşterilerinin hizmet dışı kalma süresini azalabiliyor. Bunun arkasında ise IoT tanılama, zamanlama, varlık bakımı ve envanterin aynı platformda bir araya gelmesi var.

 

Dynamics 365 Field Service yetenekleri

Gartner tarafından vurgulanan birçok saha servisi yeteneği, birinci sınıf müşteri hizmetleri sağlamak için kritik önem taşıyan inovasyonlar.

Microsoft, verimliliği artırma, kaynakları optimize etme ve müşteri deneyimini geliştirme konusunda teknisyenleri güçlendiriyor. Bunu da saha servisinde zengin özelliklerin geliştirilmesine olanak tanıyan en son teknolojilere öncülük ederek yapıyor. Ortaya çıkan bu yetenekler, saha servisi organizasyonlarının operasyonlarını hızla düzenlemelerine yardımcı oluyor. İş sürekliliği güçleniyor. Aynı zamanda, değişen ekonomik ortamda daha dayanıklılıkları artıyor. Bununla birlikte yeni fırsatlardan yararlanmalarını sağlayacak esnekliği kazanıyor.

 

Dynamics 365 Field Service’i gelecekte neler bekliyor?

Microsoft, 2021 sürümünün 2. dalgası için zengin, yenilikçi özellikler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda kullanıcılar;

  • Müşteri etkileşimlerini özelleştirebilir. İlk müdahalede onarım oranlarını artırmak mümkün oluyor. Müşterilerin vaka bilgilerinin bütünsel bir görünümü servis sunumunu iyileştiriyor. Empatik bağlantılı hizmet deneyimleri sayesinde her seferinde kusursuz servis sağlanabiliyor.
  • Çalışan verimliliğini artırabilir. Eyleme dönüştürülebilir içgörüler, zenginleştirilmiş veri sinyalleri ve karma gerçeklik sayesinde işletmeler, sorunları daha hızlı çözmeleri için çalışanlarını güçlendiriyor.
  • Servis operasyonlarını optimize edebilir. IoT, proaktif hizmeti destekliyor. Yeni gelir kaynaklarının kilidini açmak kolaylaşıyor. Ayrıca hizmet dışı kalma süresi ve servis maliyetleri azalıyor.

 

Microsoft, bu lider uçtan uca saha servisi çözümünü geliştirmeye devam ediyor. Bu doğrultuda servis hizmeti organizasyonları reaktif bir kesinti veya düzeltme modelinden yerleşik tahmin modlarına sahip proaktif bir çalışma modeline dönüşüyor. Sonuca dayalı servis veya “servis olarak her şey” gibi ek iş modellerine yönelik olanaklar artıyor.

Dynamics 365 Field Service, müşteri odaklı deneyimler sunmak için insanları, yerleri ve nesneleri birbirine bağlıyor. Böylece servis operasyonlarını dönüştürüyor. Deneyimleri kişiselleştirerek ve müşterilerin ihtiyaç ve isteklerini öngörüp karşılamayı sağlayarak benzersiz müşteri etkileşimlerini artırmaya odaklanıyor.

Sınırsız Olanaklar

Birçok saha servis organizasyonun iş akışları teknisyenler üzerinden gerçekleşiyor. Teknisyenler servis çağrıları yapıp, sorunu tanımlıyor. Sonrasında gerekli parçayı sipariş ediyor ve onarımı başlatmak için yeniden planlama yapıyor. Ancak bu süreç verimsiz, yüksek maliyetli olmanın yanı sıra müşteri memnuniyetini de olumsuz etkiliyor. Saha servisi değişiyor. Bugün kuruluşlar kâr merkezlerine dönüşüyor. İş modellerini yeniden tanımlıyor. Aynı zamanda, Dynamics 365 Field Service gibi çözümlerle desteklenen güçlü ve tatmin edici müşteri deneyimleri yaratıyor.

 

Müşteri etkileşimlerini uyarlamanıza, çalışan verimliliğini artırmanıza ve hizmet operasyonlarını optimize etmenize yardımcı olması için Microsoft Dynamics 365 Field Service’a güvenebilirsiniz. Microsoft Dynamics 365 Field Service yeteneklerinden Pargesoft uzmanlığında faydalanmak için bize info@pargesoft.com üzerinden ulaşabilirsiniz.

 

Kaynak: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2021/09/30/dynamics-365-field-service-named-a-leader-in-the-2021-gartner-magic-quadrant/