Yeni analitik uygulaması Dynamics 365 Product Insights, organizasyonlara ürün veya servislerinin müşterileri tarafından nasıl kullanıldığına dair gerçek zamanlı bir görünürlük sağlıyor.

Şu anda önizleme olarak sunulan yeni Microsoft Dynamics 365 Product Insights uygulaması bağlı ürün ve servisleri, aracı bir yazılımla tasarlayan, kuran, yöneten veya hizmet sunan işletmeler için özel olarak geliştirildi. Dynamics 365 Products Insights, sunduğunuz hizmetleri yalnızca çeşitli işlemler yapmanın ötesine taşıyıp zengin ve sürekli müşteri deneyimleri oluşturmanız için anında harekete geçmenize yardımcı oluyor.

Artan müşteri beklentileri, müşterilerinizi hiç olmadığı kadar yakından tanıma ve ihtiyaçlarına daha bütüncül bir şekilde yanıt verme gerekliliklerini doğuruyor.

Müşteri hizmetlerindeki yenilikler, bağlantılı tecrübelere yepyeni bir boyut kazandırdı. Organizasyonlar, olabildiğince tutarlı deneyimler sunmanın yollarını arıyor. Günümüzde müşteriler ister B2B ister B2C olsun, iş yaptıkları şirketlerin “kendilerini kazanmalarını” ve onlara kişiselleştirilmiş hizmet sunmalarını istiyor. Tüm taleplerine hızlı yanıt sunulmasını ve siparişlerinin acil olarak teslim edilmesini bekliyor. Self-servis seçeneği sunulduğunda ise bu hizmetin neredeyse insanla olan birebir temasla aynı deneyimi sunmasını istiyor.

Microsoft, tüm bu talepleri ve çok daha fazlasını karşılamanız için size Dynamics 365 portföyünün yeni üyesi Product Insights’ı sunuyor. Dynamics 365 Product Insights, tüm organizasyonları müşterilerine ve müşterilerinin ürünlerini nasıl kullandıklarına dair en kapsamlı görünümü oluşturmaları için güçlendiriyor.  

Müşteri yolculuğunun tamamını dijital olarak dönüştürün

Dynamics 365 Product Insights, sinyal toplayarak ve gerçek zamanlı analiz için canlı bir veri akışı alarak, bağlı fiziksel ürününüz ve dijital deneyimleriniz için gerçek zamanlı görünürlük sağlıyor. Bunun sonucunda müşteri etkileşimlerini anlık olarak izleyip öğrenmenize, daha kişiselleştirilmiş ve uyumlu (responsive) uçtan uca müşteri deneyimlerini proaktif olarak sağlamanıza olanak tanıyor. İş kullanıcıları için tasarlanan özellikleri sayesinde özel bir veri uzmanlığı ya da kodlama bilgisi gerektirmemesi, organizasyonunuzdaki herkesin veri destekli kararlar alabileceği anlamına geliyor. Çözüm, ürünlere ve servislere bağlı verileri ekleyerek gelir yaratacak üyelik fırsatlarının, ortaklıkların ve yeni satışların yapılmasını destekliyor.

Müşteriye dair daha bütüncül bir anlayış için

Her zaman müşterilerinizin yaşam ömrü değerini en üst seviyeye yükseltmenin yeni yollarını arayan Microsoft, 2019 yılı başında ayrı verileri birleştirerek müşteri verilerine dair tek bir 360 derecelik görünüm sağlayan Dynamics 365 Customer Insights çözümünü duyurmuştu. Dynamics 365 Customer Insights, müşterilerinizin kim olduğunu ve ne istediklerini ortaya çıkarıyor. Dynamics 365 Product Insights ise onların, ürünlerinizi nasıl kullandığını gösteriyor. Bu iki çözüm birlikte kullanıldıklarında ise çok daha ilgi çekici bir deneyim sunmanıza ve değer sağlamanın yeni yollarını keşfetmenize yardımcı oluyor.

Dynamics 365 Product Insights, müşterilerinizle daha iyi etkileşim kurmanıza ve ürün geliştirme, satış ve desteğinizi dönüştürmenize yardımcı olmak için Azure AI’nın yapay zeka ve makine öğrenimi bileşenlerini Dynamics 365 Customer Insights’ın müşteri veri platformu (CDP-customer data platform) öğeleriyle güçlendiriyor.

Çözümün ön izlemesini incelemek için: https://dynamics.microsoft.com/en-us/ai/product-insights/