Microsoft Dynamics 365 Sales 2022 Sürümünün 1. Dalgası ile Yeni Özellikler

Dynamics 365 Sales 2022 Sürümü 1. Dalga ile önemli süreçleri daha kolay yürütmeyi sağlayan özellikler ve yetenekler geldi.

 

Satış yapmak hiç kolay bir iş değil. Bunu zorlaştıran çok sayıda unsur var. Bunların zorluk sıralamaları değişken olsa da satıcılar için hiç değişmeyen bir konu var: Zaman baskısı. Bir satış görevlisi bir gün içinde müşteri adaylarını yönetiyor, performans ölçümlerini takip ediyor. Uzaklara dağılmış ekip üyeleriyle iş birliği yaparken, müşterilere yolculukları boyunca dijital ve kişiselleştirilmiş deneyimler sunuyor. Sonuç olarak, satış görevlilerinin bunları hızlıca yapıp en yüksek önceliklerine odaklanabilmelerini sağlamak için verilere ihtiyaçları var. Microsoft, bu nedenle, Dynamics 365 Sales 2022 Sürümü 1. Dalga için odağına satış görevlilerinin deneyimlerini kolaylaştırmayı aldı. Bunun için iş birliği araçlarını daha da geliştirdi. Bununla birlikte, satış görevlilerinin verilerini daha hızlı kullanabilmesi, zamanını geri kazanabilmesi ve müşterilerle daha üretken olabilmesi için zekâ yeteneklerini artırdı.

Microsoft’un buradaki yaklaşımı, satış ekiplerinin deneyimlerini iyileştirmek ve onları daha da güçlendirmek için üç alanı hedefliyor:

Satıcıları zekâ ile yönlendirmek

İş birliğini daha da kolaylaştırmak

Daha üretken araçlarla gelişmek

 

Satıcıları zekâ ile yönlendirin

Bu sürüm dalgasıyla önemli güncellemeler yayınlandı. Bu güncellemeler, örneğin, satış görevlilerine doğru müşterilerle bağlantı kurmaları için rehberlik ediyor. Böylece satışları tamamlamaya odaklanmalarına yardımcı oluyor. Öte yandan, bu güncellemelerle satış görevlilerine satışa ilişkin kapsamlı bilgiler geliyor. Olası satışlarındaki gelir tahminlerinin öngörülebilirliği de iyileşiyor.

 

Satış görevlilerinize tahmine dayalı analitik ve otomasyonla rehberlik edin

Kullanıma sunulan ve sunulacak yeni Sales Accelerator özellikleri, daha fazla satış yapmalarına yardımcı olmak için satış görevlilerinin tek bir çalışma alanına sahip olmalarını sağlayacak. Yeni yetenekler arasında işinize öncelik vermek için geliştirilmiş iş listesi özellikleri, veri kalitesini iyileştirmek için yeni yapay zekâ tabanlı modelleri, kolaylaştırılmış diziler oluşturmayı ve sektördeki en iyi uygulamalara dayalı dizi şablonları da dahil olmak üzere etkinlik yönetimi var. Bu özellikler, satış görevlilerine doğru müşteriye nasıl öncelik verecekleri ve onlarla nasıl bağlantı kuracakları konusunda rehberlik ediyor. Müşteri yolculuğunu tutarlı bir şekilde yürütmelerine yardımcı oluyor. Ayrıca onlara müşterileri ve potansiyel müşterileri için doğru katılım planını seçme yeteneği veriyor.

 

Konuşma Zekâsı ile her etkileşimi fırsata dönüştürün

Konuşma Zekâsı ile doğru içgörüyü doğru zamanda ve doğru yerde edinin. Satış görevlileri bu sayede her müşteri etkileşimini fırsata dönüştürmek için seçtikleri platform veya kanalda gerçek zamanlı iş içgörüleri elde edebiliyor. Aramalar sırasında gerçek zamanlı içerik önerileri ve arama performansının arama sonuçlarını nasıl etkilediğini öğrenmek için içgörüler alıyor. Şu anda önizlemede olan bu yetenekler, Eylül 2022’de genel kullanımda olacak.

 

Tahmini potansiyel satış puanlaması

Şu an genel kullanımda olan bu özellikle, satış görevlileri artık satış aşaması başına puanlamalar atayabiliyor. Satışın yapılmasından itibaren geçen gün sayısını görebiliyor. Ayrıca, durgunluğun anlaşmanın puanını nasıl etkilediğini hızlı bir şekilde anlayabiliyor. Bu, satış görevlilerine satış anlaşmasını ilerletmek için doğru adımı belirlemelerinde yardımcı oluyor.

 

Gelişmiş tahmin

Satış ekiplerine gelir tahminlerinde öngörülebilirlik ve satış hatlarına ilişkin kapsamlı görünümler ve öngörüler sağlayan bir çalışma alanı sağlayın. Genel kullanıma sunulan bu özellikle satış ekipleri, varsayılan görünümü ayarlayarak tahmin iş akışlarını kolaylaştırabiliyor. Bu sayede ekiplerin, satış tahminlerine hızla erişmesi, müşterilerine odaklanmak için gerekli zamanı kazanması mümkün oluyor.

 

İş birliğini daha da kolaylaştırın

İyi bir satış yapmak için ekiplerin arasında sıkı bir bağlantı olmasına ihtiyaç var. Satış ekipleri işlerini yapmak için müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) uygulamalarından e-postaya ve mesajlaşma uygulamalarına kadar, birçok araçtan faydalanıyor. Microsoft, bu sürüm dalgasında ekiplerin daha kolay iş birliği yapabilmesini ve daha üretken olmasını sağlamak için Dynamics 365 Sales ve Microsoft Teams arasındaki bağlantıyı geliştirmeye odaklandı.

 

Daha Güçlü Teams deneyimi

Satış ekipleri artık Teams toplantılarını Dynamics 365 Sales kayıtlarıyla kolayca ilişkilendirerek daha verimli toplantılar yapabiliyor. Satış ekipleri, doğrudan Teams arayüzünden notları ve görevleri alabiliyor. Ayrıca kayıtlara hızla erişebiliyor ve güncelleyebiliyor. Bu özellik, Eylül ayından itibaren genel kullanıma açılıyor.

 

Dynamics 365’te Gömülü Teams sohbeti

Artık satış görevlileri, bağlamın önde ve merkezde kalmasını sağlamak için Teams yerleşik sohbet deneyimiyle paydaşlarıyla iş birliği yaparken CRM iş akışlarında kalabiliyor.

 

Daha üretken araçlarla gelişin

Son olarak, satış görevlilerinin müşteri ilişkilerinin nabzını daha iyi tutmalarını sağlayan özellikler ve satış süreçlerinde daha önce olmayan otomasyon var.

 

Dynamics verileriyle zengin mesajlaşma

Tüm satış konuşmaları Dynamics’ten başlatılmıyor. Kullanıcılar, başladıkları yerde ve zamanda iş bağlamını konuşmalara dahil etmenin bir yoluna ihtiyaç duyuyor. Artık, satış görevlilerinin doğrudan Teams mesajında Dynamics 365 Sales kayıtlarını paylaşması mümkün.

 

Gizli hesapları ve kişileri keşfedin

Tahmine dayalı ilişki zekâsı ile satış ekipleri, gizli ilişkileri ortaya çıkarmak, tanıtımları elde etmek ve fırsatları hızlandırmak için Dynamics 365 Sales ve Exchange’den toplanan etkileşimlere dayalı olarak tüm ağlarını sorgulayabilir.

 

Günlük satış aktivitelerini basitleştirin

Yerleşik Sales-Hub (Satış Merkezi) uygulamasıyla satış görevlileri ideal satış deneyimleri elde edebiliyor. Satış Merkezi, önemli bilgileri tek bir yerde sunarak günlük satış faaliyetlerini basitleştirmek için tasarlandı. Bu sayede, dikkat gerektiren önemli faaliyetlere ve görevlere odaklanmaları için engelleri kaldırıyor.

 

Bunlar, 1. Dalga ile gelen özelliklerden sadece bazıları. Daha detaylı bilgi için Dynamics 365 Sales Sürüm Dalgası dokümanını inceleyebilirsiniz. Henüz Dynamics 365 Sales kullanıcısı değilseniz, buradan rehberli bir turla bilgi alabilir ve 30 günlük ücretsiz denemenizi başlatabilirsiniz. Satışlarınıza güç katacak Dynamics 365 Sales yeteneklerinden en iyi şekilde faydalanmak için Pargesoft uzmanlarından destek alabilir, bize info@pargesoft.com üzerinden ulaşabilirsiniz.

 

Kaynak: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2022/05/18/dynamics-365-sales-release-wave-1-simplifying-the-things-that-matter/