Kuruluşunuzun modern Pazar Yeri’nin taleplerini karşılaması için birleşik bir vizyon oluşturun

Herhangi bir kuruluş için ortak sorun, departmanların ve daha küçük grupların birbirleriyle etkili bir şekilde bilgi paylaşamayacağı veya kritik iş anlayışlarını ortaya çıkaramayacağı bir “silo zihniyetine” düşmektedir. Bir ekip olarak çalışmak yerine, bu işletmeler genellikle kuruluşun diğer alanlarında görünmezlikten yoksundur ve daha az verimli çalışırlar, bu da müşterileri için zayıf, bağlantısız bir deneyime dönüşür.

Silolardan kurtulmak, müşteri ilişkileri, süreçleri ve verileri arasındaki engelleri ortadan kaldırarak insanların en iyi işlerini yapmalarını sağlar.

İlerleyen sayfalarda, verilerinizi bağlayarak ve tüm müşterinizi modern müşterinin taleplerini karşılamaya yardımcı olacak şekilde birleştirerek silolardan kurtulmak için dört stratejiyi paylaşacağız.

 

Silosuz çalışmanın üç temel faydası

Avantaj 1 / Daha hızlı karar verme

Silolardan arındırılmış organizasyonların esnekliği ve hızı daha yüksektir. Hem iç hem de dış kaynaklardan alınan kapsamlı verileri kullanarak, sorunları çözmek ve gerçek zamanlı olarak karar vermek için çalışanları farklı düzeylerden, işlevlerden ve konumlardan bir araya getirebilirsiniz.

Operasyonları kolaylaştırmak ve verimliliği artırmak için küresel tesis yönetim şirketi Sodexo, bağımsız ve sessiz bilgisayar sistemlerini Microsoft Azure ve Dynamics 365 ile değiştirdi. Şimdi, saha hizmeti ve müşteri hizmetleri verilerine erişimi güvenli, bulut tabanlı bir portal olan Sodexo personeli aracılığıyla birleştirerek, yöneticiler ve müşteriler, gerçek zamanlı karar verme ve optimizasyonu yönlendirmek için zengin raporlama araçlarına her zaman, her yerden erişebilir.

 

Avantaj 2 / Sorunsuz işbirliği

Birden çok yerde her zamankinden daha fazla organizasyonla faaliyet gösteren işletmenizin, sanal ekibinizi genişletmek ve ekip üyeleri, faaliyetleri ve sorumlulukları ne olursa olsun nerede olursa olsun hepsi bir arada bir görüşle daha hızlı bir şekilde koordine edilmesi hayati önem taşımaktadır.

Doğu Avrupalı ​​demir cevheri ve çelik üreticisi Metinvest, Dynamics 365’in kendi iç BT hizmetini oluşturma gücünden yararlanarak siloları ortadan kaldırmak için çalışıyor. Şirket, gruplararası proje sunumunu standartlaştırarak BT altyapısını dönüştürmekle kalmayıp aynı zamanda işbirliğini artırıyor ve iş süreçlerine daha fazla görünürlük sağlıyor.

 

Avantaj 3 / Daha derin bağlantılar

Dünya müşteri verileriyle doludur. Dahili kaynakları izlemeden sosyal medyaya erişmeye kadar, müşterilerinizi daha iyi anlamak ve daha hızlı yanıt verme yeteneğine sahip olmak önemlidir.

 

Global olarak genişledikten sonra, veri merkezi bakım şirketi Park Place Technologies, satış elemanlarına hızlı büyümeye ayak uydurabilecek araçlar sunmak için iç sistemleri modernize etmeleri gerekiyordu. Microsoft Relationship Sales, LinkedIn satış verilerini içeren müşterilerin kapsamlı bir görünümünü sağlayarak ve kişisel katılımı ölçeklendirerek ilişki satış çabalarını kolaylaştırmak için Dynamics 365 for Sales’ı LinkedIn Sales Navigator ile birleştirir. Artık işletmenizin satış gücü daha akıllıca satılabilir ve bu da daha düşük maliyetler ve daha yüksek kapanış oranları sağlar.

 

Siloları kırmak ve değerin kilidini açmak için dört strateji

 

Strateji 1 / Birleşik operasyonlarla büyümeyi hızlandırın

 Müşterilerinizde ve tüm işlemlerinizde eksiksiz bir görünüm elde edin

Bugünün pazarında, satış kanalından envanter yönetimine kadar işinize tam bir görünürlük sağlamanın yanı sıra her zaman hareket halinde olan müşterileri ve çalışanları etkili bir şekilde birleştirmeniz gerekir. Müşterileriniz her yerde olduğunda, işletmenizin de olması gerekir.

 

Kuruluşunuzu tanıyın

Kuruluşunuzda daha iyi görünürlük elde edin ve daha bilinçli kararlar alın. İşletmenizin farklı alanlarını birbirine bağlayarak, envanter, yerine getirme ve teslimat gibi alanlarda daha fazla görünürlük elde ederek müşterilere daha yüksek bir hizmet düzeyi sağlayabilirsiniz. Buna karşılık, satış kanalınıza daha fazla görünürlük, talebi daha doğru bir şekilde tahmin etmenize, kaynakları verimli bir şekilde planlamanıza ve işlemleri optimize etmenize olanak tanır.

İş operasyonlarınızı kolaylaştırmak, müşterileriniz için çok daha sorunsuz bir deneyim sağlar. Dynamics 365, müşterilerinizi satıştan teslimata kadar siparişlerinde güncel tutar ve tırnak ve fatura oluşturma gibi zaman alan süreçlerin kolaylaştırılmasına yardımcı olur.

 

Pazarınızı tanıyın

Dynamics 365 ile müşteri ve pazar talebine ilişkin gerçek zamanlı bilgilere erişim elde edersiniz, böylece işinizi daha doğru planlayabilir ve daha stratejik kararlar verebilirsiniz. Sosyal medya ve pazar faaliyetlerine ilişkin bilgiler, satıcıların yeni satış fırsatlarını keşfetmelerine de yardımcı olabilir.

 

Müşterilerinizi tanıyın

Azure’un güvenilirliği ve işleme gücü ile desteklenen gelişmiş makine öğrenimi modelleri, müşteri satın alma modelleri hakkında size öngörülü bilgiler verebilir. Müşterilerle doğrudan etkileşim kurarken ilişki bilgileri, satıcılara satış fırsatlarının sağlığını anlayabilmeleri ve satış faaliyetlerine etkin bir şekilde öncelik verebilmeleri için en güncel zekayı verir. Müşteri güveni oluştururken müşterilerinizin gerçek zamanlı zekayla ihtiyaçlarının önünde kalmak çok önemlidir.

 

Dynamics 365 ile işlemleri birleştirme

 

Strateji 2 / Proaktif hizmet ile yenilik yapın

Saha hizmeti bağlandığında daha fazlasını sunar

Bağlantılı saha servisi ile müşteri memnuniyetini, ilk kez sabitleme oranlarını ve kaynak verimliliğini artırın. Dynamics 365, müşteriyi işin merkezinde tutarak kurumları birbirinden ayıran gelişmiş zamanlama, kaynak optimizasyonu ve mobil etkinleştirme özellikleri sunar. Gelişmiş analitik, makine öğrenimi, karma gerçeklik ve IoT yetenekleri dahil bağlı saha servisi, kuruluşların maliyetli bir kahvaltı modelinden asla başarısız olmayan bir hizmet modeline geçmesine olanak tanır.

 

IoT ile daha iyi sonuçlar elde edin

Geçmişte, bir şey bozulduğunda, bir şirket onu tamir etmesi için birini gönderirdi. Ancak şimdi, sensörler her yerde bulunurken, müşterileriniz bir sorun olduğunu bile bilmeden, işletmeniz proaktif olarak sorunları giderebilir. Kestirimci bakım ve onarım sayesinde, maliyetli programlanmış hizmetleri ortadan kaldırarak işinizi dönüştürebilirsiniz.

 

Müşterilere daha fazlasını verin

Proaktif olarak müşterilere ulaşmak şeffaflığı artırır ve güven yaratır. Dynamics 365 ile bir teklif, sözleşme ve zamanlama ayrıntılarını sorunsuz bir şekilde paylaşabilirsiniz. Ve müşteri portalları, hizmet faaliyetlerini izlemeyi ve randevuları zamanlamayı kolaylaştırır.

 

Teknisyenlerinizi güçlendirin

Teknisyenlerinize, herhangi bir cihazda gerçek zamanlı olarak güncelleyebileceğiniz adım adım yol tarifleri ve iş emirleri ile zamanında randevu alma gücü verin. Teknisyenler ayrıca müşteri tercihlerine ve geçmişine erişebilir, böylece her etkileşimi müşterileri için uyarlayabilirler.

 

Kaynaklarınızı optimize edin

Envanter yönetiminizi gerçek zamanlı verilerle kolaylaştırın, böylece envanterinizi son teslimat aracına kadar takip edebilirsiniz. Etkileşimli, sürükle ve bırak bir zamanlama panosu ile dağıtım programlarını güçlendirin. Otomatik zamanlama, iş için doğru becerilere sahip teknisyenlerin günde daha fazla randevuya sığmasını ve kârlılığınızı geliştirmesini sağlar.

 

Saha operasyonlarını karma gerçeklikle modernize edin

Microsoft HoloLens üzerinde kafadan, eller serbest görüntülü görüşme ile teknisyenler, bağlamdaki sorunları gidermek için PC veya mobil cihazdaki herhangi bir uzak uzmanla işbirliği yapabilir. Uzmanlar ayrıca, bakım sorunlarının gerçekçi bir görünümünü sağlayan zengin, sezgisel bakım kılavuzları oluşturabilir.

 

Strateji 3 / İlişkileri gelire dönüştürün

Daha kişiselleştirilmiş müşteri katılımı ile ölçeklendirilmiş ilişkiler kurun

Satış kuruluşunuzun müşteri katılımı çabaları CRM’den gelen verileri, e-posta ve takvimler gibi verimlilik araçlarını ve LinkedIn gibi sosyal ağları bir araya getirmiyorsa, alıcılarla bağlantı kurmak için değerli fırsatları kaçırıyor olabilirsiniz.

Microsoft İlişki Satışları çözümü, satıcılarınızın otantik ve kişisel katılım yoluyla alıcılarla ilişkileri geliştirmesine yardımcı olmak için LinkedIn Sales Navigator ve Dynamics 365 for Sales’in gücünü birleştirir. Gömülü zeka, satıcılara doğru karar vericileri ve etkileyicileri bulma, gerçek müşteri ihtiyaçlarına göre öneriler ve öngörüler sunma ve ölçekte kişiselleştirilmiş bire bir ilişkiler kurma konusunda güç verir.

 

Doğru müşterileri bulun ve onlara odaklanın

Satıcılarınızın bağlanması gereken müşteriler orada – etkin bir şekilde onlara ulaşmak için gerekli araçlara sahip mi?

Microsoft İlişki Satışları çözümüyle, satıcılar 500 milyondan fazla LinkedIn üyesinden önemli karar vericileri belirleyebilir, kişisel tanıtımlar yoluyla sıcak bağlantılar kurabilir ve satış sonuçlarını iyileştirmek için satın alma komitesinin birden çok üyesi ile güçlü ilişkiler kurmak için daha da derine inebilir. Anahtar şampiyon anlaşmanın ortasında kalıyor. Dynamics 365 AI for Sales’daki reçeteli potansiyel müşteri puanlaması, satıcıların hangi olası satışların dönüşüm sağlama olasılığının en yüksek olduğunu belirlemesine yardımcı olur ve satış görevlilerini doğru ilişkileri geliştirmek için zaman ayırmaya teşvik eder.

 

Riskleri ve fırsatları tanıma

Müşterilerinizi neyin yönlendirdiğini anlıyor musunuz? Microsoft İlişki Satışları, satıcılarının gereksinimlerine dayalı olarak ilgili bilgiler ve öneriler sunarak alıcılarla güven geliştirmelerini sağlar.

Satıcılar, LinkedIn Sales Navigator, Dynamics 365 ve Office 365’teki verilerle iş değiştirirse ve müşteri içeriği, işlemler ve CRM etkileşim verilerinden oluşturulan ilişki sağlığı puanlarıyla alıcıların ilgi alanlarına bir pencere açabilir ve hatta uyarı alabilirler. Her müşterinin risk ve fırsatlarını net bir şekilde görerek daha kişiselleştirilmiş ilgi göstermelerini sağlar.

B2B alıcılarının yüzde 62’si ilgili bilgileri ve fırsatları paylaşan satıcılara yanıt veriyor. (LinkedIn Satış Çözümleri, “Sosyal Satış Nedir ?,” 8 Ekim 2018 tarihinde erişildi.)

Verileri senkronize etme ve düzenleme

Bir sonraki en iyi eylem nedir? Microsoft Relationship Sales, LinkedIn Sales Navigator, Dynamics 365 for Sales ve Office 365 arasında senkronize edilen müşteri verilerinin doğru alıcılarla nasıl daha güçlü ve sürdürülebilir ilişkilere yol açabileceğini anlamak için uygun bağlamı sağlar. Satıcılar, ilişkilerinin birleşik bir bakış açısıyla, bu ilişkileri ilerletmek için hangi adımları atmaları gerektiğini kolayca görebilirler.

 

Strateji 4 / Her müşteriyle, her yerde etkileşime geçin

Her temas noktasında kapsamlı müşteri deneyimleri sunun

 

Mağazadan yeni çıkan dijital kanallara, cihazlarda ve istediğiniz zaman kesintisiz bir müşteri deneyimi sunabildiğinizde, işletmeniz için büyümeyi ve marka sadakatini artırmaya devam eden modern bir alışveriş deneyimi yaratacaksınız.

 

Müşteri sadakatini artırın

Markanıza daha fazla gelir ve bağlılık sağlamak için kanallar arasında tutarlı alışveriş deneyimleri sunun. Dynamics 365 ile, müşterilere mağazadan satın alma veya eve teslim alma kolaylığını ve esnekliğini sağlamanın yanı sıra puan kazanıp kullanın ve kanallar arasında hediye kartları ve promosyon kuponları kullanın.

 

Mağaza deneyiminizi yükseltin

Otomasyon ve iş zekası panoları aracılığıyla mağaza operasyonlarınızı optimize edin. Gerçek zamanlı envantere erişen araçlarla müşterilere istediklerini verin. Gelişmiş analitik ile hem çevrimiçi hem de mağaza içi alışverişin en iyisini sunmak için daha fazla ürün seçimi ve önerisi sunabilirsiniz.

Küresel perakende otomasyon pazarının 2017 yılında 10.43 milyar dolar değerinde olduğu ve 2023 yılına kadar 18.99 milyar dolara ulaşacağı öngörülmektedir. (Mordor Intelligence, Global Perakende Otomasyon Pazarı, Mart 2018.)

 

Ürününüzü yönetin

Ürün bilgilerini, kategorileri, çeşitliliği ve fiyatlandırmayı merkezi olarak izleyin. Mevsime, pazar talebine ve rekabetçi baskılara dayanarak tedarikleri kolaylaştırın ve mağazaları yenileyin. Bu şekilde, ne olursa olsun, satışlarınızı ve promosyonlarınızı kârınızı artıracak şekilde yükseltebilirsiniz.

 

İleriye giden yol

Dynamics 365, veri, süreç ve çözümlerin önündeki engelleri kaldırarak, müşterilerinizle daha derin ve daha değerli bağlantılar kurmanıza olanak tanıyarak işletmenizin potansiyelini ortaya çıkarır. Dijital dönüşüme yatırım yapma zamanı şimdi. Kuruluşunuzun her bölümünü birleştirerek potansiyelini tam olarak anlayabilirsiniz.