Microsoft, Dynamics 365 Marketing’de gerçek zamanlı müşteri yolculuğu orkestrasyonu özellikleri ile 

müşterilerinize uyumlu bir deneyim sunmanız için pazarlamanın ötesine geçen yetenekler sunuyor.

Bugün müşterilerle etkileşim kurarken, fark yaratmak ve dikkat çekmek gerekiyor. Bunun yolu da her müşteriye yaratıcı ve benzersiz deneyimler sunulmasından geçiyor. Müşteriler değer arıyor ve şirketler, ihtiyaçları kendi koşullarına göre karşılayabiliyor. İşletmeler deneyimi, müşterilerini derinlemesine anlayarak sunabilir. Sonrasında ise müşterileriyle birebir ilişkileri olduğunu hissettirmek için bu bilgiler üzerinde ilerleyebilir. İşte artık bu yaklaşım, rekabet avantajından beklentiye doğru gidiyor. Pazarlama otomasyonuna yönelik eski segment tabanlı yaklaşım artık yeterli değil. Günümüzün pazarlama dünyasında, müşterilerin kişiselleştirilmiş deneyimlerle ilgisini çekmek için olayla tetiklenen iletişimlere ihtiyaç var. Bu, geleneksel pazarlama uygulamalarının çok ötesine uzanıyor. Microsoft, Dynamics 365 Marketing’de gerçek zamanlı müşteri yolculuğu orkestrasyonu özelliklerini sunarak bu ihtiyaca yanıt veriyor.

Müşteri Yolculuğu Orkestrasyonu ile Oyunun Kuralları Değişiyor

 

Microsoft Dynamics 365 Marketing ile hem pazarlamacıların hem de kullanıcıların müşteri deneyimlerini yükseltme, müşteri kazanma ve müşteri sadakatini daha hızlı sağlama şekli dönüşüyor. Bunu, kişiselleştirilmiş, gerçek zamanlı, müşteri odaklı etkileşimler ile sağlıyor. Bu sayede birleştirilmiş, uyarlanabilir bir platform üzerinde her etkileşimin dikkate alınması mümkün oluyor.

Bununla birlikte, Dynamics 365 Customer Insights desteğiyle Dynamics 365 Marketing deneyimleri daha da iyileşiyor. Dynamics 365 Customer Insights ile müşteri verilerini birleştirmek, profilleri artırmak ve yüksek değerli müşteri segmentlerini belirlemek kolaylaşıyor. Dynamics 365 Customer Insights’da profil ve segment verilerini kullanarak hedefleme süreçleri düzenlenebiliyor. Ayrıca yolculukların daha da hassaslaştırılabilmesi anlamlı etkileşimler sağlamak anlamına geliyor.

 

Müşteri Yolculuğu Orkestrasyonunun Faydaları

Verilerin ve yapay zekanın desteğiyle müşterilere dair anlayışınızı derinleştirme

Önemli anlarda yanıt vermek için olaylara dayalı yolculuklar tetikleme

Daha iyi sonuçlar elde etmek için müşteri iletişimlerinde geniş ölçekte hiper kişiselleştirme

Müşterilere uyumlu bir deneyim sunmak için pazarlamanın ötesine geçen yolculuklar

 

Önümüzdeki günlerde daha detaylı bilgiler paylaşacağımız Müşteri Yolculuğu Orkestrasyonu özelliği hakkında daha detaylı bilgi almak için Müşteri Yolculuğu Orkestrasyonu: Her Etkileşimi Değerlendirin webinar’ımızı izleyebilirsiniz. Bu webinar, değişen müşteri beklentilerini ve bu ihtiyaçları karşılamak için pazarlama teknolojisinin nasıl gelişmesi gerektiğine dair önemli bir bakış sunuyor. Gerçek zamanlı müşteri yolculuğu orkestrasyonu ve Dynamics 365 Marketing’de sunulan diğer zengin özellikleri keşfetmek için ücretsiz deneme sürümüne kaydolun! İşletmenizin müşteri deneyimlerini iyileştirmek için Dynamics 365 Marketing özelliklerinden Pargesoft uzmanlığıyla faydalanabilirsiniz. Bize info@pargesoft.com üzerinden ulaşabilirsiniz.

 

Kaynak: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2021/08/02/announcing-dynamics-365-marketing-customer-journey-orchestration-ga-its-a-game-changer/