Sosyal medya platformları artık sadece arkadaşlık, dostluk, yemek paylaşımları ve arkadaş bulmanın da ötesinde bazı gerçeklikler barındırıyor içinde. Tüketici ile ilgili bir iş yapıyorsanız, sosyal medyada güçlü olmanız gerekmekte.

Bir film izlerken, yapılan yorumlara verilen puanlara göre hareket ediyoruz. Yemek için, sosyal medyada yapılan yorumlar bizler için en büyük kriter olmaya başladı. Hatta birçokları restaurant seçimi için bu tarz mecralardan öneri bile almakta. Tabi bütün bunlar olurken aynı zamanda şikayetler de bu mecralarda yer almakta. Peki, bütün bu sosyal medya hesaplarında, markalarınız ya da firmanız adına yapılmış, olumlu ve olumsuz eleştirileri takip etmek mümkün mü?

Sadece sosyal medyada değil, internet üzerinde markanız adına yazılmış her türlü yazıyı tek bir platformda görmek ve müşteri ilişkilerinizi yönetmek çok kolay dersek, ne düşünürsünüz? Evet, sanal dünyada şirketiniz, ürünleriniz, markanız hakkında yazılan tüm bilgileri takip edebilir, mevcut müşterilerinizin haricinde potansiyel olabilecek müşteri adaylarının sizin hakkınızdaki düşüncelerini öğrenebilir ve alacağınız kararlar, atacağınız adımlar konusunda daha net ilerleme kaydedebilirsiniz.

Hatırlayın, en çok müşteri getiren, şikayetini size direkt bildiren, en çok müşteri kaybettiren de şikayetini siz hariç herkese anlatandır.

Müşteri ilişkileri yönetiminde yeni bir dönüm noktasındayız. Bu dönüşümün içinde yer almak istiyorsanız Microsoft Dynamics CRM ve Social Engagement yazılımı ile tanışmalısınız.

Detaylar için info@pargesoft.com adresine mail atabilir, www.pargesoft.com.tr adresinde bulunan iletişim formu ile bilgi/demo talep edebilir ya da 0216 575 6070 numaralı telefondan bizi arayabilirsiniz.