Pazara Girişi Hızlandırmanın Yolu: HoloLens 2 için Dynamics 365 Remote Assist

HoloLens 2 için Dynamics 365 Remote Assist, karma gerçeklik çözümleriyle başarının anahtarını sunuyor.

 

Günümüzde küresel ekonomi hızla gelişiyor. İşletmeler, teknoloji yatırımlarından kayda değer bir yatırım getirisi (ROI) sağlamak zorunda. Bunun için de pazara giriş sürelerini hızlandırma konusunda giderek daha fazla baskı altında kalıyorlar. Aynı şekilde daha fazla değer sunmanın yeni yollarını bulmak için de…

 

İşletmelerin, özellikle kriz zamanlarında ve COVID-19 dönemi gibi belirsiz makroekonomik koşullarda yetenekli araçlara ihtiyacı var. Çünkü, güçlü iş sürekliliği planlarına ve uzaktan çözümlere sahip olmamanın maliyetli sonuçlarının farkındalar.

 

HoloLens 2 için Dynamics 365 Remote Assist gibi kurumsal kullanıma hazır karma gerçeklik çözümleri, bu zor zamanlarda hayatta kalmayı sağlayacak desteği sunuyor. Aynı zamanda birçok farklı sektörden çok sayıda işletmenin de deneyimlediği gibi başarıyı artırıyor. İş birliğini, coğrafi sınırların ötesine taşıyan 3D notlar (3D annotations) veya kritik iş kaynaklarını gerçek dünyadaki çalışma ortamlarında sabitlemelerini sağlayan karma gerçeklik teknolojilerini benimsediklerinde pazara sürüm sürelerini hızlandırdıklarını keşfediyor.

 

Örneğin, imalat endüstrisinde, kısa sürede elde edilebilen somut faydalar nedeniyle karma gerçeklik teknolojilerine ilgi artıyor. Microsoft tarafından Dynamics 365 Remote Assist için Forrester’a hazırlattırılan Toplam Ekonomik Etki (TEI) raporu da bunu kanıtlıyor. İşletmeler,  üretimdeki ön saf çalışanlarını güçlendirmek için karma gerçeklik teknolojilerini kullanmanın sayısız faydası olduğunu belirtiyor.

Raporda detaylı bir şekilde açıklanan bu avantajlarından öne çıkanlar şöyle:

 

Maliyet Tasarrufu

Müşteriler genellikle üretimi etkileyen sorunları beş gün önce çözebiliyor. Bu sayede sorun başına tahmini 20 dolar üzerinde tasarruf sağlıyor. Tasarruf edilen her üretim saati; emek israfı, gelir kaybı, acil nakliye gibi 1.500 doları bulan maliyeti engelliyor.

Öte yandan, karma gerçeklik teknolojileri, ilk müdahalede düzeltme oranlarını iyileştiriyor. Bu sayede işletmelerin daha çevreci olmasına da yardımcı oluyor.

 

Zaman Tasarrufu

Uzmanların, sorun çözmek amacıyla yaptığı seyahatler azalıyor. Yılda yaklaşık 17 seyahatin önüne geçiyor. Bu da seyahat maliyetlerinde 50 bin dolardan fazla gider anlamına geliyor. Aynı zamanda uzman başına 384 saat zaman tasarrufu da sağlıyor. Uzmanlar, bulundukları yerden 3D notlarla ön saflardaki çalışanları gerçek zamanlı olarak destekleyebiliyor. Dolayısıyla, işletmeler artık doğru uzmanlığa her zaman, her yerden erişebiliyor. Böylece uzaktan iş birliği araçlarından yararlanarak iş sürekliliği planları geliştirme becerisine sahip oluyor.

 

Uçtan uca servis deneyimi

Bu yetenekler, Dynamics 365 Field Service ile birleştiğinde ise işletmelerin, arıza kaydı oluşturma adımından arıza çözmeye kadar tüm servis sunma deneyimleri dönüşüyor. Dynamics 365 Remote Assist ise saha teknisyenleri için saha ziyaretinin gerekli olup olmadığını belirlemeden önce sorunları uzaktan önceliklendirmesine olanak tanıyor. Dynamics 365 Field Service, ayrıca servis yönetimi sürecini optimize ederek saha teknisyenlerine daha fazla destek sağlıyor. Doğru uzmanlığa sahip teknisyenlerin müşterinin sahasına zamanında sevk edilmesini sağlamak için işletmelerin kaynak yönetimini optimize etmelerini mümkün kılıyor. Teknisyenler sahadayken, sorunu kapsamlı bir şekilde anlamak için ilgili iş emri bilgilerine sorunsuz bir şekilde erişebiliyor. Ayrıca iş emirleri oluşturabiliyor, düzenleyebiliyor ve kaydedebiliyor. Öte yandan, ileride başvurmak üzere saha ziyaretlerinden ilgili görüntü varlıklarını da dahil edebiliyor. Servise dair bu zengin bilgi kaynağı, reaktif servisten proaktif servise hızla geçmeye olanak tanıyor. Ayrıca sorunları ortaya çıkmadan önce tahmin etmek için AI tarafından desteklenen tahmine dayalı yeteneklerden yararlanmayı da sağlıyor.

 

İşletmeler ayrıca, Dynamics 365 Remote Assist çözümünden bazı yenilikçi yollarla da faydalanabiliyor. Örneğin, üretim tesislerine uzaktan saha ziyaretleri yapmak ve yeni çalışanlara yardımcı olmak için uzaktan eğitim bunlardan bazıları…

 

Microsoft’un işletmeleri destekleyen bütüncül çözümlerinden faydalanmak için Pargesoft uzmanlığına güvenebilirsiniz. Müşterilerinize uçtan uca servis deneyimi sunmak için Dynamics 365 Field Service çözümünden Pargesoft deneyimiyle faydalanmak isterseniz bize info@pargesoft.com üzerinden ulaşabilirsiniz.

 

 

 

Kaynak: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2021/06/17/accelerate-time-to-market-with-dynamics-365-remote-assist-for-hololens-2/