Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

İş zekasının gücü müşteri sadakatine dönüşüyor

İletişim teknolojilerinin farklı kanallara ve platformlara yayılması, müşteri ilişkilerine de yeni bir boyut getiriyor. Dynamics 365 for Customer Service, müşterilerine tüm iletişim kanalları genelinde tutarlı ve kapsamlı bir hizmet sunmak isteyen şirketlerin ihtiyaçlarını karşılayan araçlar sunuyor.

Self servis, topluluk veya sosyal kanallar aracılığıyla sorulara yanıt bulmak kolaylaşırken, tüm kanallardaki servis taleplerini akıllı bir şekilde doğru aracıya yönlendirmek çözüm sürecini hızlandırıyor. Yapay zeka destekli sanal aracılar, çözüm sürecini otomatikleştiriyor ve böylelikle gerçek temsilciler, yüksek değerli etkileşimlere odaklanıyor. Dynamics 365 for Customer Service, hizmet botlarını akıllı ve hızlı kılmak için pazarda mevcut olan en güçlü yapay zeka altyapısını kullanıyor. Nesnelerin interneti (IoT) sayesinde cihazlardan gelen verileri analiz eden Dynamics 365 for Customer Service, uyarı işaretleri henüz soruna dönüşmemişken müdahale olanağı sunarak müşteri memnuniyetini sürekli kılıyor.

Servis talepleri aracılığıyla müşteri sorunlarını izleme kabiliyeti sunan Dynamics 365 for Customer Service, oluşturduğu bilgi bankasındaki bilgilerin paylaşımını kolaylaştırıyor. En verimli çalışma takvimine göre kuyruklar oluşturma ve servis taleplerini doğru kanallara yönlendirme özelliğine sahip olan araç seti, SLA’lar ile servis düzeyleri oluşturmayı mümkün kılıyor.

Dynamics 365 for Customer Service çözüm ailesinin akıllı otomasyon özelliği, önemli bilgileri tek bir arabirim üzerinden, tam ihtiyaç duydukları anda aracılara sunuyor. Bu sayede müşteri temsilcileri her an en etkin biçimde çalışıyor. Müşteriyle etkileşimin 360 derece görüntülenmesi, aracılara ihtiyaçları tahmin etme ve her etkileşimi kişiselleştirme olanağı sunuyor. Müşteri temsilcileri, makine öğrenimine dayalı öneriler sayesinde hizmet ve destek faaliyetlerinde daha yüksek tutarda veya çapraz satış yapabiliyor.

Şirketler, web uygulamaları ve mobil uygulamalar oluşturup kurmayı kolaylaştıran, kod gerektirmeyen görsel düzenleyiciler ve araçlar ile uygulamayı ihtiyaçlarına göre uyarlayıp, pazara daha hızlı çıkış yapıyor. Diğer Dynamics 365 uygulamaları ve harici sistemler genelinde süreçlerin otomatikleştirilmesi, müşteri için en iyi deneyimi sağlıyor.