PargeSoft

Dynamics 365 Customer Service

Yapay zeka destekli sanal temsilcileri kullanarak sorunları hızla ele alın ve çözün, temsilcilerin zamanlarını daha karmaşık sorunları ele almaya ayırın. Yaşam boyu sadık kalacak müşteriler kazanın.

Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Self servis seçenekleri sunun

Modern self servis çözümleri için sanal temsilcileri etkinleştirme
Yapay zeka destekli sanal temsilcileri kullanarak sorunları hızla ele alın ve çözün, temsilcilerin zamanlarını daha karmaşık sorunları ele almaya ayırın.

Müşterilerin bilgi bankalarınıza doğrudan erişebilmesini sağlayın
Doğru kanalda, doğru zamanda, doğru içeriğe anında erişim sunun.

Topluluk portalları üzerinden bilgi paylaşın
İşbirliği yapın, ipuçları paylaşın, uzmanların ve harici kullanıcıların zengin içgörülerini elde edin.

IoT ile proaktif hizmet sunma

Entegre edilmiş Nesnelerin İnterneti (IoT) sinyalleri ve uyarıları sayesinde, müşterileriniz daha sorun olduğunu fark etmeden sorunları algılayın ve giderin.

Müşteri etkileşimlerini uyarlayın

Müşterilerin kendi istedikleri şekilde etkileşim kurmalarına yardımcı olun
Dynamics 365 Remote Assist ile sorunları daha hızlı çözmek ve uzaktan denetim gerçekleştirmek için gerçek zamanlı olarak uzmanlara danışın.

Görevleri mobil için iyileştirilmiş bir deneyim üzerinden kolaylaştırın
Çok yönlü kanal desteği sayesinde, tümleşik bir Agent Desktop üzerinden ses, sohbet, SMS, metin mesajı, Facebook Messenger, WhatsApp, WeChat, Twitter DM ve Line gibi kanallarda tutarlı ve bağlantılı deneyimler sunulur.

İstekleri otomatik olarak en uygun temsilciye atayın
Tüm kanallardan gelen müşteri desteği sorgularını sınıflandırmak, önceliklendirmek ve en nitelikli temsilciye atamak amacıyla yapay zeka ve kuralları kullanarak sorunları daha hızlı şekilde çözün.

Microsoft Dynamics 365 Customer Service
gartner

Lider olarak kabul edildi

Microsoft, Haziran 2021 Gartner® Magic Quadrant™ for the CRM Customer Engagement Center adlı raporda lider olarak nitelendirildi.

raporu okuyun ->

Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Temsilci etkililiğini yükseltin

Temsilcilerin daha hızlı yanıt almasına yardımcı olma
Benzer bilgi makalelerini veya servis taleplerini önermek için gerçek zamanlı bağlam ipuçlarını kullanan yapay zeka destekli öneriler alın ve müşterilerin sorunlarını hızlıca gidermek için bu kaynaklara başvurun.

Birden çok işi aynı anda kolayca yapın
Temsilcilere, bağlamı veya devam eden işi kaybetmeden birden fazla açık servis talebi üzerinde çalışma seçeneği verin.

Müşteri geri bildirimlerine göre harekete geçin
Müşteri verilerini, Customer Service’da yer alan Dynamics 365 Customer Voice’tan alınan anket bilgileriyle birleştirin.

Bilgi bankası arama deneyimini kolaylaştırın
Farklı veritabanı kaynaklarını toplu bilgi aramasıyla birbirine bağlayarak sorunları hızlı bir şekilde çözmek için gereken bilgileri temsilcilere sunun.