Satın alma potansiyelinin gerçeğe dönüşme olasılığı en yüksek olan müşterileri belirlemek için ileri düzey skorlama modeline dayanan müşteri adayı ve fırsat skorlama özelliği ile dönüşme ve iş alma oranlarını artırın.
Aday müşterilerle hali hazırda e-posta alışverişi içerisinde olan, görüşen ve iş birliği yapan iş arkadaşlarının sizi tanıştırmasıyla yanıt oranlarını artırın.
Kişiselleştirilmiş konu başlıklarını ve sonraki en doğru hamleleri öneren bağlamsal görüşlere dayalı olarak etkileşimi ihtiyaca uyarlayın.
Satış uzmanlarının e-posta iletişimlerinde daha proaktif ve duyarlı davranabilmesi için müşterilerin e-postalarıyla ne zaman ve nasıl etkileşime girdiklerini gösterin.
Dynamics 365 ve Office 365‘ten alınan, ilişkilerin durumunu ve riskleri gösteren sinyaller sayesinde ilişkilerin seyrini koruyun.