VoC Programlarında Başarının 4 Prensibi

VoC Programlarında Başarının 4 Prensibi

Günümüzde müşteriler bildirimlerine yaklaşık 60 dakika içerisinde geri dönüş bekliyor. Bu noktada işletmeler, müşterinin sesi (VoC) çözümleri ile hem müşteri memnuniyetini artırıyor hem de ihtiyaçlara en hızlı biçimde ve etkin karşılıklar veriyor.

Dynamics 365 Customer Voice

Geri Bildirim Alırken Müşterilerin Kişisel Bilgilerini ve Gizliliğini Korumanın Çözümü

Microsoft Dynamics 365 Customer Voice ile işletmeler, müşterilerden geri bildirim toplarken kişisel bilgileri gizli tutma yeteneği kazanıyor. Günümüz dünyasında işletmeler için en önemli konu, müşterileri gerçekten anlamaktır. Ancak bunun için tek bir satın alma verisini veya kısa bir anketi analiz etmek yeterli değil. Marka etkileşimleri, satın almalar, hizmetler ve deneyimler, muazzam bir müşteri bilgisi sunuyor.…

Details