Microsoft Dynamics 365 için Yeni Yılın İlk Yenilikleri

Microsoft Dynamics 365 ve Power Platform, 2024 Sürüm Dalga 1 ile yüzlerce yeni özellik sunuyor. Microsoft Dynamics 365’te öne çıkan yenilikler şöyle…

 

Microsoft, Dynamics 365 ve Power Platform için Nisan-Eylül 2024 arasında piyasaya sürülmesi planlanan yeni özelliklerin bir derlemesini 2024 sürüm, dalga 1 ile 25 Ocak 2024 tarihinde yayınladı. Geçen haftaki blog yazımızda Power Platform’daki yenilikleri ele almış ve sürüm planları hakkındaki ayrıntıları paylaşmıştık. Şimdi de yılın ilk sürüm dalgasıyla Microsoft Dynamics 365’te öne çıkanlara bakıyoruz.

Yeni özelliklere geçmeden önce, erken erişim özellikleri hakkında ayrıntılı bilgi edinmek isterseniz buraya, Dynamics 365 sürüm planlayıcı için buraya tıklayabilirsiniz.

 

Yılın İlk Sürüm Dalgasıyla Microsoft Dynamics 365’te öne çıkanlar

  • Microsoft Dynamics 365 Sales veriler, zeka ve kullanıcı dostu deneyimler aracılığıyla müşteri anlayışını geliştiriyor ve satışları artırıyor. 2024 sürüm, dalga 1, satıcılara zamanında müşteri bilgileri sağlamaya, eyleme geçirilebilir bilgilerle anlaşmaları hızlandırmaya, üretkenliği artırmaya ve açık yapılandırılabilirlik ve genişletilmiş üretken yapay zeka liderliği aracılığıyla kuruluşları güçlendirmeye odaklanıyor. Bu dalganın getirdiği en heyecan verici özellikler için bu videoya göz atın.

 

  • Microsoft Copilot for Sales, Microsoft 365’teki Copilot özelliklerini satışa özel beceriler, veriler ve eylemlerle zenginleştirerek satıcılar için son teknoloji üretken yapay zeka özellikleri sunmaya ve geliştirmeye devam ediyor. Bu geliştirmelerin ardındaki ekip ayrıca Outlook ve Microsoft Teams mobil uygulamaları aracılığıyla satıcılara hareket halindeyken yardımcı olmaya da odaklanacak.

 

  • Microsoft Dynamics 365 Customer Service; Copilot, filtreleme yanıt doğrulaması, yöneticiler ve aracılar için tanılama araçları ve çok oturumlu uygulamalara yönelik kullanılabilirlik iyileştirmeleri ile aracıların daha verimli çalışmasını sağlamaya devam edecek. Ayrıca ses kanalında iyileştirmeler yapılıyor ve birleşik yönlendirme atama doğruluğu ile önceliklendirme iyileştiriliyor. Customer Service’deki heyecan verici yeni özellikler hakkında daha fazlasına bu videodan ulaşabilirsiniz.

 

  • Microsoft Dynamics 365 Field Service, şirketlerin hizmet operasyonlarını yönetecek, planlayacak ve gerçekleştirecek süreçler ve deneyimlerle dönüştürmelerine olanak tanıyan bir saha hizmeti yönetimi uygulamasıdır. 2024 sürüm, dalga 1’de, yeni nesil Copilot yetenekleri, modern deneyimler, Microsoft 365 entegrasyonları, satıcı yönetimi ve Microsoft Dynamics 365 Finance ile Microsoft Dynamics 365 Operations entegrasyonu sunuluyor.

 

  • Microsoft Dynamics 365 Finance, kullanıcı üretkenliğini ve iş çevikliğini artırmak için otonom finans, her iş sürecinde zeka, otomasyon ve analitik oluşturma yolculuğuna devam ediyor. Bu sürüm, iş performansı planlamasını ve analitiğini geliştirmeye, yapay zeka destekli deneyimler eklemeye, yapay zeka kural rehberliğiyle mali boyut varsayılanlarının kurulumunu kolaylaştırmaya, banka mutabakatında otomasyonu artırmaya, netleştirmeye, ülke kapsamını genişletmeye, vergi otomasyonuna ve ölçeklenebilirliğe odaklanıyor. Dynamics 365 Finance’teki en son geliştirmelerin işletmenize nasıl yardımcı olabileceğini buradan keşfedebilirsiniz.

 

  • Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management, daha fazla içgörü ve çeviklik için iş süreçlerini geliştiriyor. Copilot becerileri kullanıcı deneyimlerini iyileştirirken, talep planlaması tahmin sürecini dönüştürüyor ve depo süreçleri daha fazla verimlilik ve doğruluk için optimize ediliyor. Dynamics 365 Supply Chain Management‘taki en son geliştirmeler ve bunların işletmenize sunacakları hakkında ayrıntılı bilgiyi burada

 

  • Microsoft Dynamics 365 Project Operations, proje planlama, faturalama, zaman girişi ve temel hareket işleme (transaction processing) gibi temel alanlarda kullanılabilirliği, performansı ve ölçeklenebilirliği artırmaya odaklanıyor. İndirimler ve ücretler için destek, gelişmiş kaynak mutabakatı, günlükler, onaylar ve sözleşme yönetiminin yanı sıra daha büyük projeleri ve faturaları daha büyük ölçekte yönetmek için eklenen mobil özellikler de dahil olmak üzere temel işlevsellik iyileştirmeleri üzerinde duruluyor. Dynamics 365 Project Operations’daki en son geliştirmelerin işletmenize kazandırabileceklerini öğrenmek için tıklayın.

 

  • Microsoft Dynamics 365 Guides, Microsoft Azure Uzaktan İşleme yoluyla yüksek ayrıntılı 3D model desteğinin desteklenmesi ve müşterilerin iş verileriyle tümleşik karma gerçeklik iş akışları oluşturmasına olanak tanıyan büyük ölçüde geliştirilmiş web içeriği desteği de dahil olmak üzere çeşitli yeni yetenekler ve geliştirmeler getiriyor. Ek olarak, mobil cihazlarda Rehber içeriği desteği, Dynamics 365 Field Service mobil uygulamasıyla sorunsuz bir entegrasyon yoluyla önümüzdeki dalgada genel olarak kullanıma sunulacak.

 

  • Microsoft Dynamics 365 Human Resources, harici iş portalleri ve yetenek havuzlarıyla entegre olma ve teklif yönetimi işlevleriyle işe alım deneyimlerini geliştirmeye devam edecek. Microsoft, insan kaynağı yönetimi ekosistemini ek bordro ortaklarını içerecek şekilde genişletmeye ve Microsoft’un dünya çapında her boyut ve ölçekteki şirketlerde çalışan deneyimlerini iyileştirmek için sunabileceklerini kapsayan daha iyi deneyimler oluşturmaya devam edecek. Dynamics 365 Human Resources’taki en son geliştirmelerin işletmenize nasıl yardımcı olabileceğini keşfedin.

 

  • Microsoft Dynamics 365 Commerce, iOS için Tap-to-pay gibi mobil satış noktası deneyimlerindeki gelişmeler ve Android’de Store Commerce için çevrimdışı özellikler aracılığıyla çok kanallı perakende deneyimlerine yatırım yapmaya devam ediyor. Bu sürüm dalgasında, işletmeler arası satın alma deneyimi, yeni özelliklerle ve birden fazla kuruluşta çalışan alıcılar için kolaylaştırılmış bir sipariş yönetimi çözümüyle geliştirildi.

 

  • Microsoft Dynamics 365 Business Central, Copilot’un gücünden yararlanmaya merkezi bir vurgu yaparak önemli iyileştirmeler sağlıyor. 160’tan fazla ülkede mevcut olan ekip, gelişmiş raporlama ve veri analizi yetenekleri, yükseltilmiş proje ve finansal yönetim ve basitleştirilmiş iş akışı otomasyonu yoluyla üretkenliği kolaylaştırmak ve geliştirmek için Copilot odaklı yeteneklere odaklandı. Ayrıca geliştirme ve yönetişim araçları da yükseltildi ve veri gizliliği ve uyumluluğunu yönetme konusunda iyileştirmeler sunuldu.

 

  • Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Data, her kuruluşun müşteri verilerini anlayışlı analizler ve akıllı eylemler için kullanarak birleştirmesine ve geliştirmesine olanak tanıyor. Bu sürüm, verilerinizi almayı ve yönetmeyi daha kolay ve daha hızlı hale getiriyor. Yapay zeka, hızlı içgörüler ve analitiklere demokratikleştirilmiş erişim sağlıyor. Gerçek zamanlı veri alımı, oluşturulması ve güncellemeleri, deneyimlerin önemli anlarda optimize edilmesine daha fazla olanak sağlıyor. Bu dalgayla gelen dikkat çekici özellikler için bu videoya göz atın.

 

  • Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys, pazarlamacıların çalışma biçiminde devrim yaratacak şekilde yapay zekanın gücünü getiriyor ve işletmelerin departmanlar ve kanallar arasında uçtan uca yolculuklarla müşterileriyle olan etkileşimlerini optimize etmelerine imkan veriyor. Bu sürüm, pazarlamacılara daha derin bir müşteri anlayışı kazandırıyor; dakikalar içinde yeni deneyimler yaratmalarına, müşterilere daha fazla yoldan ulaşmalarına ve sonuçları sürekli olarak optimize etmelerine olanak sağlıyor. Microsoft, ayrıntılı müşteri adayı kalifikasyonu sayesinde, üstün iş sonuçları elde etmek için satış ve pazarlama arasındaki sinerjiyi artırmaya devam ediyor. Bu dalganın getirdiği öne çıkan özellikler hakkında daha fazlasına buradan ulaşabilirsiniz.

İşletmenizin dijital çağın avantajlarından en iyi şekilde faydalanması için dönüşümü hızlandıran Microsoft Dynamics 365 ile inovasyon yeteneğinizi artırın, ürünlerinizi pazara çıkarma süresini kısaltın ve müşteri ilişkilerinizi güçlendirin. Yeni güncellemelerle çevikliği ve inovasyonu destekleyen Microsoft Dynamics 365 portföyünden ihtiyaç duyduğunuz araçlar için Pargesoft uzmanlığına güvenebilirsiniz: info@pargesoft.com

 

Kaynak: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2024/01/25/2024-release-wave-1-plans-for-microsoft-dynamics-365-and-power-platform-now-available/