B2B Müşterilere Dijital Satışın Temel Unsurları
B2B müşterilerinize yönelik dijital satış operasyonlarınızı geliştirmek ve iyileştirmek için önemli ipuçlarını keşfedin.
B2B müşterilerinize yönelik dijital satış operasyonlarınızı geliştirmek ve iyileştirmek için önemli ipuçlarını keşfedin.
Birebir etkileşim ve geri bildirim fırsatlarının sınırlı olması, bankacılık sektörü profesyonelleri için bu dönemde müşteri beklentilerini ve ihtiyaçlarını anlamayı zorlaştırıyor.
Microsoft, pazar ivmesini hızlandırmaya devam ediyor. Son analizlerin de gösterdiği gibi müşteri yaşam döngüsünün tamamına yönelik ürün inovasyonlarıyla endüstri lideri olarak konumlanıyor.
Bulut tabanlı Dynamics 365 Fraud Protection; e-ticaret veya fiziksel mağaza üzerinden ya da çok kanallı hizmet veren işletmelere dolandırıcılığı ve kötüye kullanımı azaltmak, operasyonel masrafları düşürmek ve kabul oranlarını artırmak için gereken araçları ve yetenekleri sağlıyor.
İçinde bulunduğumuz dönemde yüz yüze iletişimin sınırlı olması, en iyi müşteri deneyimi sunmayı sağlayacak müşteri geri bildirimleri için müşterilerle bağlantıda olmayı gerektiriyor.
Müşteri verisi platformunuz, müşteri deneyimlerini iyileştirmeye yardımcı olmada nasıl bir rol üstlenmeli? Müşteri yolculuğu boyunca bir müşteri deneyimi platformundan en yüksek değeri sağlamanın bazı yolları var.