Microsoft’un CRM Alanındaki Liderliği Bir Kez Daha Tescil Edildi

Microsoft, 2023 Gartner® Magic Quadrant™ CRM Customer Engagement Center (CRM-Müşteri İlişkileri Merkezi) raporunda Lider seçildi.

Üretken yapay zekanın 2022’nin sonlarında popülerlik kazanmasından bu yana dünyada hızlı değişimler yaşandı. İşletmeleri daha fazla başarı için güçlendirme misyonunun arkasında duran Microsoft, üretken yapay zekayı sunarak sıra dışı bir stratejik değişime imza attı. Copilot olarak adlandırılan yapay zeka yetenekleri, her Microsoft Cloud deneyiminde devrim yaratacak şekilde tasarlandı. Çalışanları güçlendirmek ve iş süreçlerini dönüştürmekten herkesin az kodlu ve kodsuz çözümler oluşturmasına olanak sağlamaya kadar, Copilot yetenekleri şu an milyonlarca insanın her gün kullandığı uygulamalara entegre olarak çalışıyor. Copilot deneyimlerinin bu yeni dönemdeki müşteri hizmetleri deneyiminde nasıl dönüşüm yaratacağı ise heyecan verici konulardan biri…

Müşteri hizmetlerinde yapay zeka etkisi

Müşteri hizmetlerinin başarısı artık yalnızca müşteri sorununun çözülüp çözülmediğine göre ölçülmüyor. Hizmet sunan işletmeler için şu an en gerekli kriter, tüm etkileşim kanalları aracılığıyla her temas noktasında kişiselleştirilmiş, hızlı hizmet deneyimleri sunmak. Bu alanda başarılı olan işletmeler ise uzun vadeli müşteri sadakati oluşturarak ve operasyonlarını tüm hizmet süreçleri ve etkileşimlerinde modern, yapay zeka ile güçlendirilmiş yeteneklerle dönüştürerek kendilerini farklılaştırıyor. Bu farklılaştırıcı unsurlar, Dynamics 365 Customer Service‘i öne çıkarmaya devam ediyor.

Microsoft çözümünün başarısı, 2023 Gartner Magic Quadrant CRM Customer Engagement Center (Müşteri İlişkileri Merkezi) raporunda Lider olarak gösterilmesiyle bir kez daha tescil edildi. Bu liderliğin ardında ise Microsoft’un kesintisiz ve hızlı inovasyon temposunun yanı sıra Microsoft servislerini, ayrıca daha geniş uçtan uca CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) çözümlerini ve bulut işlevselliği kullanan Microsoft müşterilerinin elde ettiği başarı bulunuyor.

Gartner, CRM Customer Engagement Center’ı (müşteri etkileşim merkezi-CEC), bir işletmenin süreçlerini, verilerini, sistemlerini ve kaynaklarını akıllıca düzenlerken müşterilerle etkileşim kurarak müşteri hizmetleri ve desteği sağlamak için kullanılan temel vaka yönetimi araçları etrafında oluşturulmuş uyumlu bir yazılım seti olarak tanımlıyor. CRM-CEC uygulamaları aynı zamanda iş akışı yönetimi yetenekleri de sunuyor ve müşteri etkileşimleri için bir kayıt sistemi olarak da kullanılabiliyor.

Müşteri hizmetleri modernizasyonu nedir?

Verilerin, yapay zekanın, otomasyonun ve iş birliğinin gücünden yararlanan müşteri hizmetleri modernizasyonu, hizmet sunan işletmelerin operasyonları dönüştürmek, daha fazla verimlilik sağlamak ve müşteriler için sonuç odaklı değer üretmek için uçtan uca esnek bir hizmet platformu sunmasına olanak tanır. Microsoft, müşteri temsilcilerini geniş ölçekte birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmak için iş birliğini ve verimliliği artırmaya yardımcı olacak AI Copilot deneyimleri ve otomasyonla güçlendirildi. Bu sayede, müşteriler kendi şartlarına, en uygun zamanlarda ve tercih ettikleri kanallardan etkileşim kurabilme olanağına sahip oldu.

Microsoft, “hepsi bir arada” müşteri etkileşimi çözümü tarafından oluşturulan konuşma ve işlem verilerinden yararlanan üretken yapay zeka destekli bir platformla müşterilerle bulundukları yerde buluşmak için sürekli olarak gelişiyor.

Microsoft Dynamics 365 Customer Service, temsilcilerin verimliliklerini artırmalarına yardımcı olmak için gelişmiş üretkenlik ve iş birliği sunan farklı, sınıfının en iyisi hizmet deneyimleriyle işletmenizi dönüştürmenize yardımcı olabilir. Bu şekilde müşteri temsilcileri, tutarlı, kişiselleştirilmiş müşteri deneyimleri sunmak, verimliliği en üst düzeye çıkarmak ve hizmet operasyonlarını optimize etmek için mevcut verilerden yararlanarak ve üretken yapay zekanın gücünü kullanarak daha ileri düzey hizmet deneyimleri sunmaya odaklanabilirler. Otomasyon, bilgi yönetimi, iş birliği ve daha fazlasını içeren kapsamlı platform sayesinde vaka yönetimini kolaylaştırabilir, daha kişiselleştirilmiş hizmet sunabilir ve işletmenizin performansına ilişkin 360 derecelik net bir görünüm elde edebilirsiniz.

Kanallar arasında tutarlı, bağlantılı destek sunmak için Microsoft Cloud üzerinde oluşturulmuş tek bir çözümde kesintisiz, uçtan uca deneyimler sunmanızı sağlayacak Dynamics 365 Customer Service’in çok boyutlu yeteneklerinden Pargesoft uzmanlığıyla yararlanabilirsiniz. Gartner Magic Quadrant’ta Lider olarak konumlanan bu kapsamlı, esnek ve güvenli platformla verimli ve etkili müşteri hizmetleri sağlamak için bize info@pargesoft.com üzerinden ulaşabilirsiniz.

Kaynak: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2023/11/07/microsoft-is-named-a-leader-in-2023-gartner-magic-quadrant-for-the-crm-customer-engagement-center/