Dynamics 365 F&O Kalite Yönetimi

Dynamics 365 F&O Kalite Yönetimi, ürünler ve süreçler için kalite kontrol standartlarını belirleyen esnek bir çözüm olarak işlev görüyor. Tedarik zincirinde ürün kalitesini artırmak isteyen şirketler, Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations çözümü içindeki Kalite Yönetimi fonksiyonlarından faydalanıyor. Toplam Kalite Kontrol Yönetimi, Dynamics kurulumunuzu tamamlayan tam entegre bir çözümdür. Tüm kalite kontrol işlevleri Dynamics 365 bünyesinde gerçekleştirildiğinden, diğer tüm Microsoft Dynamics modüllerine gerçek zamanlı bağlantı sağlıyor.

Dynamics 365 F&O Kalite Yönetimi

Uygunsuz ürünlerin tespit ve kontrolünü sağlayan Dynamics 365 F&O Kalite Yönetimi, döngü sürelerini de yönetme olanağı sunuyor. Tanı türleri düzeltme raporlaması ile bağlantılı çalışan kalite yönetimi, görevleri zamanlayarak kurumlara müşteri şikayetlerinde hızlı tepki verme imkanı sağlıyor.  Dynamics 365 Kalite Yönetimi, sorunları hızla düzeltme kabiliyeti ve oluşmalarını önlemek için tedbir alma imkanı sağlıyor.

Kalite yönetimi, uygunsuzluğu yönetmek için daha fazla işlevselliğe ek olarak, sorun türüne göre sorunları izlemek ve çözümleri kısa vadeli veya uzun vadeli olarak tanımlamak için gerekli işlevleri içeriyor. Anahtar performans göstergeleri (KPI) ile ilgili istatistikler, önceki uygunsuzluk sorunlarının geçmişi ve bunları düzeltmek için kullanılan çözümler hakkında bir anlayış sağlıyor.

Kalite ilişkisi uygun biçimde ayarlandığında, Dynamics 365 for Finance and Operations ile iş süreçleri, olaylar ve koşullar için kalite emirleri oluşturmak mümkün hale geliyor.