Dynamics 365 for Retail

Perakende sektörünün öngörüye dayalı alışveriş deneyimi ihtiyacına yanıt veren Microsoft Dynamics 365 for Retail, dijital, mağaza içi ve backoffice işlemlerini tutarlı bir alışveriş deneyimine dönüştürerek çalışan verimliliğini artırıyor ve müşterilerle etkileşimi kişiye özgü hale getiriyor.

Sipariş verme ve tedarik araçlarının iyileştirilmesi, tüketiciye mağazada satın alma, başka noktalardan teslim alma veya eve teslimat arasında seçim esnekliği sunuyor. Farklı kanallardan yapılan alışverişler neticesinde toplanan puanlar, hediye kartları ve promosyon kuponlarla marka sadakati artırılabiliyor.

Gerçek zamanlı ürün, müşteri, envanter ve sipariş görünürlüğü sağlayan Dynamics 365 for Retail araçları, müşteri beklentilerini her an en iyi şekilde karşılamaya destek oluyor. İnternet üzerinden ve mağaza içi alışveriş deneyimlerinin en iyi yönlerini birleştiren ileri düzey analitik özellikleriyle perakendeciler, tüketiciye daha fazla ürün seçeneği ve öneri sunabiliyor. Raporları, planlamayı, zaman izlemeyi ve satışları yöneten otomasyon ve iş zekası dashboard’ları, mağaza operasyonlarının en verimli seviyeye ulaşmasını sağlıyor.

Microsoft Dynamics 365 for Retail ile şirketler, envanterini doğru tedarikçiden, doğru fiyat üzerinden oluşturabiliyor. Mağazalara mevsim, pazardaki talep ve rekabet durumuna göre mal gönderimi yapmak ve biten malları yenilemek merkezi sistem üzerinden kolaylıkla gerçekleştiriliyor.

Müşterilere ve operasyonel süreçlere ilişkin görüşler sunarak sipariş karşılama maliyetlerini azaltan Dynamics 365 for Retail, envanter kullanımını iyileştiriyor ve kurum içi verimliliği artırıyor. Otomatik ve kolaylaştırılmış iş akışları, mağaza kapanış faaliyetlerinin daha hızlı tamamlanmasına olanak tanıyor. Çok kurumlu, çok markalı ve çok kanallı küresel operasyonlar, Microsoft Dynamics 365’in güçlü çözüm portföyü sayesinde başarıyla yönetiliyor.