Yeni Özellikleri ve Yetenekleriyle Microsoft Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 ve Microsoft Power Platform, 2023 Sürüm Dalga 1 ile yeni özellikler ve gelişmiş yetenekler sunuyor.

 

Microsoft Dynamics 365 ve Microsoft Power Platform için 2023 Sürüm Dalga 1, Nisan ayının ilk haftasında sunuldu. Bu ilk dalga, Eylül 2023’e kadar piyasaya sürülmesi planlanan yeni özellikler ve gelişmiş yetenekler içeriyor. Güncelleştirmelerle birlikte Dynamics 365 için Copilot ve Microsoft Power Platform için Copilot, yeni nesil yapay zeka yeteneklerinin ve doğal dil işlemenin gücünü iş süreçlerine taşıyor.

Dalga 1 ayrıca zorlukları iş birliği içinde çözmek, iş akışlarını kolaylaştırmak ve bireylerin ve ekiplerin önemli konulara odaklanmasına yardımcı olmak için yüzlerce yeni ve güncellenmiş kullanıcı deneyimi de sunuyor. 2023 Sürüm Dalga 1 hakkında daha ayrıntılı bilgiye ulaşmak için 2023 Microsoft İşletme Uygulamaları Lansmanı etkinliğini buradan izleyebilirsiniz.

Microsoft Dynamics 365 2023 Sürüm Dalga 1 ile gelen öne çıkan yeni özellikler ve gelişmiş yeteneklerden bazıları şöyle:

 

Yapay zeka ile uçtan uca müşteri deneyimlerini geliştirme

2023 Sürüm Dalga 1, işletme genelinde iş birliğini ve bilgi paylaşımını geliştirirken uçtan uca müşteri deneyimlerini güçlendiriyor. Yeni yetenekler, müşterilerle etkileşim kurmanın daha fazla yolunu sunuyor. Kullanıcıların ihtiyaçlarına ilişkin daha fazla bilgi ve kişiselleştirilmiş içerik ve geniş ölçekte görüşmeler bunlardan bazıları. Bu sürüm dalgasında, kitle araştırmasından içerik geliştirmeye kadar süreçleri kolaylaştırmaya yardımcı olan yeni Dynamics 365 Copilot yetenekleriyle ana sahneye yapay zeka çıkıyor.

Dynamics 365 Customer Insights, pazarlamacıların, müşteri verilerini sorgulamak, gruplandırmak ve ölçmek için Copilot’taki doğal dil özelliklerini kullanmalarını sağlayarak gizli kalıpları keşfetmelerine olanak tanıyor. Pazarlamacılar, yaklaşan etkinlikler için en iyi kitleyi hızlı bir şekilde belirleyebiliyor ve doğrudan sonuçlardan bir segment oluşturabiliyor.

Ayrıca kullanıcılar, Dynamics 365 Sales, Customer Service ve Marketing’deki birleştirilmiş etkinlik zaman çizelgesindeki tüm Customer Insights etkinliklerini görebiliyor. Customer Insights’tan elde edilen değerli veriler doğrudan Dynamics 365 Sales içindeki İlgili Kişi, Firma ve Müşteri Adayı formlarına gömülerek satıcılara iş akışında müşterilerinin daha eksiksiz bir resmini sunuyor.

Dynamics 365 Customer Insights için sürüm planlarını keşfedin.

 

  • Dynamics 365 Marketing

Pazarlamacıların müşterileri hakkında daha fazla bilgi edinmelerine, hedeflenen müşteri segmentleri oluşturmalarına ve kişiselleştirilmiş içerik oluşturmalarına yardımcı olmak için Copilot yetenekleri sunuyor. Sorgu yardımı özelliğini yapay zeka yetenekleriyle geliştiren Microsoft, pazarlamacıların hedeflenen segmentleri hızlı bir şekilde oluşturmak için günlük konuşma dilini kullanarak müşterileri doğru bir şekilde hedeflemesine olanak sağlıyor. İçerik fikirleri, ilham bulmaya yardımcı oluyor. Kitleye yönelik e-postalar oluştururken metin için bir başlangıç noktası veriyor.

Ayrıca, bir web sitesine potansiyel müşteri yakalama formları eklemek artık daha kolay. Gerçek zamanlı pazarlamadaki yeni sezgisel form deneyimiyle, geliştiricilere bağımlı olmadan kolayca modern formlar oluşturabilirsiniz. Bununla birlikte pazarlamacılar, iş sürecinin farklı aşamalarındaki yolculukların, pazarlama mesajlarının etkisini ve katkısını analiz etmek ve gelişimini izlemek için kullanıma hazır panoları kullanabiliyor.

Dynamics 365 Marketing için sürüm planlarını keşfedin.

 

  • Dynamics 365 Sales

Satış görevlilerinin işlerini kolaylaştırmaya ve satışları artırmaya yardım eden geliştirmeler içeriyor. Dynamics 365 Sales, satış sürecindeki sonraki adımları manuel olarak izlemek yerine satıcıların takip görevlerinin oluşturulmasını otomatikleştirmesine yardımcı oluyor. Bu, daha yüksek önceliklere odaklanmayı ve görevleri gözden kaçmasını önlemeyi kolaylaştırarak zaman tasarrufu sağlıyor. Copilot, Dynamics 365 Sales’te daha hızlı müşteri yanıtları ve görüşülen konuları derleyen yapay zeka tarafından oluşturulan toplantı takipleri için e-posta içeriği oluşturuyor.

Buna ek olarak, güncellemeler, konuşma zekası için yeni bir yönetici içgörü panosu ve üçüncü taraf telefon sağlayıcıları aracılığıyla yapılan aramalarla konuşma zekası için genişletilmiş desteği içeriyor. Bu, satıcılara kullandıkları çağrı sağlayıcıdan bağımsız olarak sorunsuz bir deneyim sunuyor.

Dynamics 365 Sales ve Microsoft Viva Sales için sürüm planlarına bakın.

 

  • Dynamics 365 Customer Service

Yeni güncellemeler arasında, daha fazla bölgede ses kanalının kullanılabilirliğine ek olarak gelişmiş servis talebi oluşturma, Microsoft Teams ile kanal tabanlı küme oluşturma ve özelleştirme ile güçlü gerçek zamanlı analitiği var.

Dynamics 365 Customer Service için sürüm planlarını keşfedin.

 

Tedarik zinciri ve operasyonlardaki her bağlantıyı modernize edin

Dynamics 365 Supply Chain Management’ta yapılan güncelleştirmeler, tedarik zinciri genelinde artırılmış çeviklik ve dayanıklılık sağlıyor. Uygun değerleme yöntemlerini ve seçilen para birimlerini uygulayarak, yerel muhasebe ilkelerine (GAAP), dahili yönetim muhasebesine ve Uluslararası Mali Raporlama Standartlarına uymaya yardımcı olmak için artık stokları birden fazla gösterimde muhasebeleştirebilirsiniz.

Yeni bir Varlık Yönetimi mobil uygulaması, üretim ekipmanının sorunsuz çalışmasını sağlamaya yardımcı oluyor. Ekibiniz tek bir uygulamadan yeni bakım talepleri oluşturabilir, iş emirlerini takip edip güncelleyebilir ve önemli bilgilere erişebilir. Ambar Yönetimi mobil uygulamasında yapılan güncellemeler, iOS cihazları için yeni bir sürüm ve çalışanların öğeleri daha hızlı tanımlamasına yardımcı olmak için daha belirgin ürün resimleriyle optimize edilmiş ekran düzenleri gibi paketleme sürecini hızlandıran özellikler içeriyor.

Dynamics 365 Intelligent Order Management, Microsoft Supply Chain Center’a resmi olarak dahil edildi. Bu, daha hızlı ve güvenilir teslimat süreleri sağlamaya yardımcı oluyor. Güncellemeler, bir satış siparişinden satınalma siparişi oluşturma ve Dynamics 365 Supply Chain Management’a geçmeden sipariş durumu güncellemelerini kontrol etme yeteneği getiriyor. Yanı sıra, B2B yetenekler için yeni satınalma siparişlerini de içeriyor.

Dynamics 365 Supply Chain Management, Intelligent Order Management ve Microsoft Supply Chain Center için sürüm planlarını keşfedin.

 

Dynamics 365 Finance ve Proje Operasyonları

Bu güncelleme dalgasında, finans öncelikli hızlı inovasyon için üç temel konuya odaklanan özellikler ve geliştirmeler geliyor. Bu özellikler, finans kuruluşlarının daha hızlı uyum sağlamasına, daha akıllı çalışmasına ve iş performansını artırmasına yardımcı oluyor.

Dynamics 365 Finance için geliştirmeler, karmaşık vergi senaryolarında daha fazla otomasyon ayrıca borç hesaplarının ve genel muhasebe hesaplarının tam uçtan uca otomasyonunu içeriyor. Finans uzmanlarının kapanışı hızlandırmasına ve katma değerli etkinliklere odaklanarak daha fazla zaman harcamasına yardımcı oluyor.

Dynamics 365 Finance, Project Operations (Proje Operasyonları) ve İK için sürüm planlarını keşfedin.

 

İşletmenizin dijital çağın avantajlarından en iyi şekilde faydalanması için dönüşümü hızlandıran Microsoft Dynamics 365 ile inovasyon yeteneğinizi artırın, ürünlerinizi pazara çıkarma süresini kısaltın ve müşteri ilişkilerinizi güçlendirin. Yeni güncellemelerle çevikliği, otomasyonu ve inovasyonu destekleyen Microsoft Dynamics 365 portföyünden ihtiyaç duyduğunuz araçlar için Pargesoft uzmanlığına güvenebilirsiniz: info@pargesoft.com

 

 

Kaynak: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2023/04/04/release-wave-1-expands-agility-automation-and-innovation-across-microsoft-dynamics-365-and-power-platform/