Arka ofis, mağaza içi ve çağrı merkezi deneyimlerini birleştirerek eksiksiz bir çözüm sunan Dynamics 365 Commerce, fiziksel ve dijital kanallarda kesintisiz müşteri alışveriş deneyimlerini desteklemek için gelişmiş fonksiyonlar sunuyor.

Microsoft, Dynamics 365 Retail’in gelişmiş bir versiyonu olan Dynamics 365 Commerce çözümünü kısa bir süre önce piyasaya sundu. Fiziksel ve dijital kanallarda müşteriler için sorunsuz bir alışveriş deneyimini destekleyen yeni e-ticaret özelliklerinin yanı sıra Dynamics 365 Commerce arka ofis, mağaza içi ve çağrı merkezi deneyimlerini birleştiren eksiksiz bir çoklu kanal çözümü sunuyor.

Dynamics 365 Commerce, akıllı perakende satışı tüm yönleriyle destekleyen özelliklere sahip:

  • Dijital ticaret: Web sitesi hazırlama ve geliştirme için yerleşik araçlar, ilgi çekici ve akıllı e-ticaret vitrinleri oluşturmanıza olanak tanıyor.
  • Modern mağaza: Mobil satış noktası, kanallar arası stok takibi, basitleştirilmiş kanallar-arası servis ve müşterilerle kişiselleştirilmiş etkileşimler.
  • Çalışanları güçlendirmek: Kullanımı kolay gösterge panelleri, dijitalleştirilmiş mağaza içi görevler ve iş birliği, yeni çalışanların adaptasyonunu ve işe alışmasını destekleyen eğitim araçları.
  • Müşteri çekmek: Müşteri odaklılık ve sadakat programları ile birlikte kişiselleştirilmiş AI destekli öneriler yoluyla satış yapma, kanallar arasında tutarlı katılım sağlıyor.
  • Kolaylaşan operasyonlar: İşletmeniz için tek bir gerçeklik kaynağı edinmeyi sağlayan gelişmiş mağazacılık, stok, tedarik zinciri, fiyatlandırma ve promosyon yönetimi, finans analizleri için güçlü araçlar.
  • Global operasyonlar, uyumluluk ve ölçeklenebilirlik: Azure global altyapısı üzerine kurulu, zekâ ile donatılmış esnek dağıtım seçenekleri güvenli, uyumlu ve ölçeklenebilir bir ticaret çözümü sunuyor.
  • Birleştirilmiş veriler ve akıllı iç görüler: Dynamics 365 Customer Insights ve Dynamics 365 Fraud Protection’a entegrasyon da dahil olmak üzere müşteri katılımını ve iş sonuçlarını geliştirmek için yapay zekâ ve makine öğrenimi içeriyor.
  • Başarısı kanıtlanmış çözüm: Binlerce müşteri tarafından uzun yıllardır kullanılan teknolojiye dayanan çözüm, dünya çapındaki müşterilere en iyi satın alma deneyimleri sunmaya yardımcı oluyor.

Perakendecilik artık sadece alım-satım yapmaktan ibaret değil. Müşteriler artan beklentilerini karşılayan hatta beklentilerini aşan deneyimler talep ediyor. Perakendeciler, kişiselleştirilmiş ve sorunsuz alışveriş deneyimleri oluşturmak için müşteri ihtiyaçlarını ve tercihlerini daha iyi anlamak zorunda. Müşteriye dair kapsamlı bir görünüm elde etmek, benzersiz ve farklı bir deneyim sağlamak ise yalnızca e-ticaret ve fiziksel mağazalar gibi izole kanallar arasındaki engelleri kaldırarak mümkün olabilir.

 

İçerik odaklı ticaret stratejileri ile kişiselleştirilmiş, cazip deneyimler sunun

Dynamics 365 Commerce, günümüzün modern alışverişçilerine birleştirilmiş bir deneyim sunmak için geleneksel ve yeni kanalları bir araya getiriyor. Perakendeciler, yerleşik web yazma ve kullanımı kolay geliştirme araçları ile e-ticarette ilgi çekici dijital vitrinler oluşturabiliyor. Yerleşik zekâ ile perakendeciler, çevrimiçi ve fiziksel mağazalarda müşteri tercihlerinin ve satın alma geçmişinin sağladığı akıllı önerileri kullanarak kullanıcı deneyimini özelleştirebiliyor. Perakendeciler ayrıca iletişimi artırmak ve müşterilerin karar sürecini hızlandırmak için desteklenen derecelendirmeleri ve incelemeleri kullanabiliyor.

Dynamics 365 Commerce için e-ticaret, kanallar arasında yönetimi kolaylaştırmak için içerik, varlık, promosyon, envanter ve fiyatlandırmayı tek bir görünümde sunuyor. Müşterilere seçim yapabilecekleri bir dizi alışverişi tamamlama seçeneği sunmak, sorunsuz deneyimler sağlamayı daha kolay hale getiriyor. Çözüm, ürünlerin ister müşterinin adresine teslim ister online satın alma ve mağazadan teslim alma olsun, nihai hedeflerine hızlı ve verimli bir şekilde ulaşmasını sağlamak için akıllıca dağıtılmış sipariş yönetimi ile birlikte geliyor.

 

Çalışanlarınızı müşterilere daha iyi hizmet vermeleri ve marka sadakati oluşturmaları için güçlendirin

E-ticaretin büyümesi, fiziksel mağaza vitrinlerinin de alışverişte giderek artan kişiselleştirilmeyi yansıtacak ve marka bağlılığı oluşturacak şekilde gelişmesini gerektiriyor. Dynamics 365 Commerce, müşterinin 360 derecelik bir görünümünü sunmak için müşteri etkileşimlerini tüm kanallar arasında birleştiriyor. Dynamics 365 Customer Insights çözümünde bulunan gelişmiş müşteri hizmetleri ile mağaza temsilcileri, örneğin kişiselleştirilmiş öneriler sunmak için müşteri tercihleri ve davranışları hakkında daha derin bilgiler edinebiliyor.

Çözüm ile mağaza temsilcileri aynı zamanda müşterinin istediği ancak o an mağaza stokunda bulunmayan bir ürünün müşterinin evine veya en yakın mağazaya teslim edilmesini sağlayabiliyor. Müşteri satın alma kararını verdiğinde, sorunsuz ödeme deneyimleri sunmak için mobil satış noktası uygulamasından yararlanılabiliyor.

Mağaza yöneticileri mağaza operasyonlarını kolaylaştırmak için yeni akıllı çözümler de kullanabiliyor. Modern satış noktası uygulamasında görev atamak ve izlemek için görev yöneticisini kullanmak çok kolay. Power BI için uygulama içi destek ve tüm kanallardan iç görüler ile birlikte analizler ve raporlar da çalışanlarının parmaklarının ucunda.

 

Sorunsuz operasyonlar

Dynamics 365 Commerce, tedarik zinciri verimliliğini ve iş kârlılığını artırmak için optimize edilmiş arka ofis işlemlerine olanak tanıyor. Tüm satış kanallarında envanter ve mağazacılık yönetimini geliştirmek için esnek bir sistem sağlıyor. Dynamics 365 Supply Chain Management, Dynamics 365 Finance ve Microsoft Power Platform’a yerel entegrasyonla perakendeciler akıllı depolamadan gelişmiş finansal çözümlere kadar iş ihtiyaçlarını destekleyen uçtan uca bir çözüm elde edebiliyor.

Bununla birlikte, çözüm ölçeklendirilebilir ve dünya genelindeki işletmelerin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde tasarlandı. Kurum içinde, bulutta veya uçta (edge), çeşitli esnek yerleştirme seçenekleri arasından tercih yapabilirsiniz. Dynamics 365 Commerce, işletmenizin proaktif bir şekilde korunmasını sağlamak için bağlı güvenlik yönetimi ve geniş bir uyumluluk kapsamı da sunuyor.

 

Çözüm hakkında detaylı bilgi alın

Dynamics 365 Commerce müşteri etkileşimini kişiselleştirmek, çalışan verimliliğini artırmak, operasyonları optimize etmek ve daha iyi iş sonuçları sunmak için bütünsel bir araç setini bir araya getiriyor. Dynamics 365 Commerce yeteneklerini keşfetmek ve size sağlayacağı faydaları öğrenmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz: info@pargesoft.com.tr

Çözümün demosuna buradan ulaşabilirsiniz.

 

Kaynak: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2020/02/03/deliver-smarter-connected-retail-experiences-with-dynamics-365-commerce/