CX

İçinde bulunduğumuz olağanüstü dönemde işletmeler için hızlı ve çevik olmak her zamankinden daha kritik bir önem taşıyor.  İşletmeler, hızla değişen koşullara her zamankinden daha çabuk bir şekilde yanıt vermek, etkili müşteri deneyimleri zorunda.

Yaşadığımız dönemin, özellikle geride kalan 10 aylık sürecin altını bir kez daha çizdiği gibi her şeyin hızlı değiştiği bir ortamda denge sağlayabilmek pek kolay değil. ‘Dünya değişiyor’ artık çoğu sohbetin ayrılmaz bir parçası… Şirketler, kurumlar ve işletmeler yaşanan bu değişime trendleri anlamaya çalışarak, kaynakları veri toplamaya ve analizine aktararak, küresel iş ortamının temelden ve yeniden şekillendirilmesi sürecinde bir adım öteye geçmeye olmasa bile, bu durumla başa çıkmaya çalışarak yanıt veriyor. Yaşanan zorluklar artık sadece bazı ülkeler için geçerli değil, çok uluslu bir etki alanına sahip. Bu sorunlar için etkili çözümler, elbette zaman içinde sunulacak ve yeniden şekillendirilecek, ancak sonraki dönemin şimdiden işaret ettiği çok açık bir yön var: Hız ve çeviklik kritik bir önem taşıyacak. Özellikle de müşteri deneyimi konusunda. Bu da işletmelerin, hızla değişen koşullara her zamankinden daha çabuk bir şekilde yanıt vermek zorunda olduğu anlamına geliyor

Kademeli bir iyileşme süreciyle birlikte hızlı değişimler geliyor

IMF (Uluslararası Para Fonu) COVID-19 salgınının yavaşlamasının ekonomik etkilerinden ziyade, 2020’nin ilk yarısında iş faaliyetlerinde beklenenden daha olumsuz bir etkiye yol açtığını ifade ediyor. Toparlanmanın ise önceki tahminlere göre daha kademeli olacağı öngörülüyor.

IMF, Haziran 2020 raporunda 2020’de küresel büyümenin, Nisan 2020 Dünya Ekonomik Görünümü (WEO) tahmininin yaklaşık yüzde 2 altında, %-4,9 olarak ön görüldüğünü belirtiyor. 2021 yılı için beklenen küresel büyümenin yüzde 5,4 olmasıyla 2021 GSYİH’sı Ocak 2020’de yapılan COVID öncesi tahminlerden yaklaşık 6,5 puan daha düşük kalacak. Değişim bu kadar dramatik ve hızlı olduğunda ise yanıt da aynı derecede çevik ve duyarlı olmak zorunda.

Hızlandırılmış bir zaman diliminde hızlı yanıtlar sunmak

Günümüzde çeviklik, bir şirketin başarısını destekliyor. Kuruluşların, faaliyetlerini artırırken bile daha hızlı ve daha yalın çalışabilmeleri için dönüştürülmesine imkan tanıyor. Şirketler, daha çevik olmak için hızla harekete geçiyor. Bazı şirketler bunun için örneğin, kendi yapıları içinde yeni organizasyonlar oluşturuyor.

Uzaktan satışla çevikliği artırmak

İşletmeler, faaliyet alanlarını genişlettikçe stratejilerinde uzaktan satış giderek daha kritik bir rol oynuyor. Bu noktada dağıtım ekipleri, güvenliklerini veya çalışma yerlerini etkileyen beklenmedik kısıtlamalar konusunda endişelenmeden sorunsuz bir şekilde iş birliği yapmak için Dynamics 365 ve Microsoft Teams kullanabilir. Üstelik Dynamics 365 Marketing artık doğrudan Microsoft Teams ile entegre olduğu için web seminerlerini ve çevrimiçi toplantıları organize etmek ve yönetmek çok daha verimli bir çözüm sunuyor.

Müşterilere hızlı çözümler sunmak

Öngörülemeyen iş koşullarına verilecek en akıllıca tepkinin bir müddet geride durmak ve işlerin nasıl çözüleceğini görmek olduğunu düşünenler olabilir. Ancak, zaten başarısı kanıtlanmış bir teknolojiye sahipseniz ve sürekli iyileştirme yaklaşımını benimsemişseniz cesur olmalısınız. Pazar ortamının hızlanması, yenilikçi yaklaşımları hızla keşfetme ve yeni müşteri ihtiyaçlarına yanıt verme fırsatlarını da yaratıyor. Bu fırsatlardan yararlanarak rekabette öne geçebilirsiniz. Dynamics 365’in pazarlama ve satış uygulamaları, ekiplerinizin müşterileri daha iyi anlamasına, uzaktan iş birliği yapmasına, satın alma süreçlerini optimize etmesine ve hızla değişen ortama uyum sağlamasına yardımcı olabilir. Bu çözümlerden en iyi şekilde faydalanmak için Microsoft çözümlerinde köklü bir deneyim ve uzmanlık sunan Pargesoft’a güvenebilirsiniz. Bize ulaşın: info@pargesoft.com