Microsoft Dynamics 365 Intelligent Order Management ile Etkili Sipariş Yönetimi

Bulut tabanlı Dynamics 365 Intelligent Order Management, omnichannel dönüşümü hızlandırmaya yardımcı oluyor.

Microsoft, Dynamics 365 Intelligent Order Management çözümünü yazın sonunda kullanıma sundu. Bulut tabanlı bu çözüm, sipariş alımından düzenlemeye ve karşılamaya kadar “omnichannel” dönüşümü hızlandırıyor. Tüketicilerin birden çok hızlı teslimat seçeneği, kusursuz omnichannel satın alma ve satın alma sonrası deneyimlerine yönelik beklentileri artıyor. İşletmelerde tüm sipariş döngüsünü merkezi olarak yönetebilmek, bu beklentilerin karşılanmasında önemli bir role sahip. Bu nedenle müşterilerin sipariş verdiği andan teslimata kadar merkezi bir yönetim sağlayacak çözümler, giderek önemli kazanıyor. Dynamics 365 Intelligent Order Management, bu konuda işletmelere güçlü bir destek sunuyor. Online satın alma veya mağazadan teslim için bir uygulamadan satın alma gibi yenilikçi yöntemleri destekliyor. İşletmelerin, yeniliklere hızla uyum sağlamasına yardımcı oluyor. Gelecekteki sipariş ve sipariş karşılama karmaşıklıklarının üstesinden gelmelerini sağlayan özellikler sunuyor.

 

Intelligent Order Management ile iş dünyası profesyonelleri, gerçek zamanlı ve kanallar arası stok görünürlüğü ile gelişmiş analitik yetenekler elde ediyor. Bu da daha iyi karar verme süreçleri anlamına geliyor. Yapay zekâ destekli sipariş öngörüleri ve kullanımı kolay sürükle-bırak araçlar, sipariş karşılama yolculuğunu yeniden modelleyip düzenleyebilmeyi sağlıyor. Böylece işletmeler darboğazların üstesinden proaktif olarak gelebiliyor.

 

Sipariş karşılama, rekabet avantajı haline geliyor

Statista verilerine göre ABD’de en çok talep edilen e-ticaret hizmetlerinden biri, aynı gün teslimat hizmeti. Öngörüler, ABD’de “aynı gün teslimat” pazarının 2024’e kadar 15 milyar doların üzerine çıkabileceğini gösteriyor.

 

Microsoft, bu artışı, işletmelerin sipariş yönetimini rekabet avantajına dönüştürmesi için bir fırsat olarak değerlendiriyor. Intelligent Order Management, yapay zekâ ve makine öğrenmesi tarafından desteklenen gerçek zamanlı ve omnichannel stok verilerini kullanarak sipariş karşılamayı otomatikleştirip optimize ediyor. İşletmelere büyüyen dijital ticaret ihtiyaçlarını karşılama yeteneği sağlıyor. Daha detaylı bilgi için bu konunun ele alındığı webinar kaydını izleyebilirsiniz.

 

Yapılandırılabilir ve kodsuz

Gartner®’a göre, 2023 yılına kadar orta ve büyük ölçekli işletmelerin yüzde 50’si, stratejik uygulama platformlarından biri olarak az kod uygulama programını (LCAP-low code application program) benimsemiş olacak. Microsoft, az kodlu/kodsuz (LC/NC) uygulama trendine, kodlamak yerine yapılandırmak üzere tasarlanan bir çözümle yanıt veriyor. Bu da daha modern bir açık platform anlamına geliyor. Ayrıca, güçlü ancak kullanımı kolay sürükle-bırak arayüzü ile sipariş akışları yeniden yapılandırılabiliyor. Bu sayede kesintilerin üstesinden proaktif olarak gelmek mümkün oluyor.

 

Çözüm mimarisi

Intelligent Order Management ile hedef sadece farklı kaynaklardan sipariş alımını sağlamak değil. Aynı zamanda bunları uygulama içindeki sipariş düzenleme ve süreç katmanlarından geçirmek de hedefler arasında. Çözümde olaya dayalı sipariş düzenleme hizmetleri, optimum sipariş karşılama kararları için çeşitli API’ler tarafından tetiklenen olayları farklı sistem bağlayıcılarına koordine ediyor. Bu kararları, tüm sipariş karşılama ortakları ve tüzel kişilikler, tüm sipariş yaşam döngüsü boyunca sürekli olarak birbirlerine iletebiliyor ve izliyor.

Ayrıca bu çözümü, işletmenizdeki diğer eski sistemlerle kullanabilirsiniz. Çözüm, Microsoft Power Platform üzerine kurulduğu için kullanıcılar hızlı bir şekilde uyum sağlıyor. Kullanıcılara az kodlu, kodsuz ortam sunabiliyor. Bir başka ifadeyle, bu sayede tedarik zincirindeki kısıtlamalara ve kesintilere akıllıca yanıt vermek mümkün oluyor.

 

Sırada ne var?

Dynamics 365 Intelligent Order Management, kurallara dayalı ve etkin istisna yönetimine sahip bir sistem. Bu sayede sipariş akışını akıllı bir şekilde düzenlemeye ve otomatikleştirmeye olanak tanıyor. Çığır açan çözüm, ayrıca iş kullanıcılarına envanter ve sipariş akışlarında gerçek zamanlı görünürlük sağlıyor. Daha da önemlisi, herhangi bir sipariş yolunu hızla ayarlama ve değiştirme yeteneği veriyor. Intelligent Order Management, makine öğrenmesini kullanıyor. Böylece iş kullanıcılarının her bir istisnaya nasıl tepki verdiğini öğreniyor. Her seferinde daha iyi öneriler sağlıyor. Bu da işletmelere optimum stok seviyelerine ulaşmaları ve nakit akışını iyileştirmeleri için yardımcı oluyor.

Intelligent Order Management ile geleceğe adım atmak için ücretsiz deneme sürümü ile tüm bu faydaları ve daha fazlasını deneyimleyebilirsiniz.

 

Microsoft, giderek artan taleplere etkili bir yanıt vermeleri için işletmeleri güçlü çözümlerle desteklemeye devam ediyor. Sizi rekabette öne taşıyacak bu çözümlerden Pargesoft uzmanlığıyla faydalanmak için bize info@pargesoft.com adresinden ulaşabilirsiniz.

 

Kaynak: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2021/08/09/dynamics-365-intelligent-order-management-is-now-generally-available/