Business Central Yapay Zekanın Gücünü KOBİ'lere Getiriyor

Dynamics 365 Business Central ile gelen yapay zekâ destekli deneyimleri keşfedin.

 

Yapay zekânın gelişiminde heyecan verici bir dönem yaşanıyor. Bu teknolojinin dünyayı nasıl değiştirdiğini görmek için çok uzağa bakmaya gerek yok. İleri makine öğrenmesi modellerinden çığır açan doğal dil teknolojisine kadar, çalışma şeklimizi iyileştirmek için yapay zekâyı kullanmaya yönelik yeni fırsatlara her gün yenileri ekleniyor. AI inovasyonu, çalışanları sıradan, tekrarlayan görevlerden kurtarabilir, en önemli işe odaklanmalarına olanak tanıyarak iş memnuniyetini artırabilir ve üretkenliği yeni zirvelere taşıyabilir. Microsoft’un iş eğilimleriyle ilgili güncel bir anketine göre, otomasyona ve yapay zekâ destekli araçlara erişimi olanların yüzde 89’u, gerçekten önemli olan işlere zaman ayırabildikleri için daha tatmin olmuş hissediyor. Microsoft Dynamics 365 Business Central, şirketlerin daha akıllı çalışmasına, daha hızlı uyum sağlamasına ve daha iyi performans göstermesine yardımcı olan özelliklerle yapay zekânın gücünü küçük ve orta ölçekli işletmelere getiriyor. Peki, Business Central’daki yapay zekâ süreçleri nasıl iyileştiriyor?

 

  • Tekrarlanan görevleri otomatikleştiriyor
  • Müşteri hizmetlerini iyileştiriyor
  • İş zorluklarını tahmin etmek
  • Karar vermeyi geliştiriyor

 

Copilot ile tekrarlı görevleri otomatikleştirin

Microsoft Dynamics 365 Copilot, Microsoft Dynamics 365 işletme uygulamalarına yeni nesil yapay zekâ destekli deneyimler sunuyor. Dynamics 365 Copilot doğal dil teknolojisini kullanarak, tekrarlanan görevleri otomatikleştirerek ve yaratıcılığın kilidini açarak doğrudan iş akışına yapay zekâ yardımı getiriyor. Hem müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) hem de kurumsal kaynak planlaması (ERP) alanında dünyanın ilk yardımcı pilotu olan Dynamics 365 Copilot, her büyüklükteki işletme için verimlilikte yeni bir çağ başlatıyor.

Business Central’daki Copilot ile ürün yöneticileri, AI tarafından oluşturulan ilgi çekici ürün açıklamalarıyla zamandan tasarruf edebilir ve satışları artırabilir. Renk, malzeme ve boyut gibi ürün özelliklerini kullanarak saniyeler içinde çekici pazarlama metinleri oluşturabilirsiniz. Bir ses tonu, biçim ve uzunluk seçerek açıklamaları markanıza göre uyarlayabilirsiniz. Yalnızca birkaç tıklamayla Shopify veya diğer e-ticaret mağazalarında yayınlayarak süreci tamamlayabilirsiniz. Business Central’daki Copilot, işinizi büyütmeye odaklanabilmeniz için yeni ürünler sunmayı hızlı ve kolay hale getirir. Business Central’da Copilot’u denemek için tıklayın.

 

Satış ve Stok Tahmini ile müşteri hizmetlerini iyileştirin

Son derece rekabetçi bir iş ortamında, başarılı olan ve başarılı olmak için mücadele eden iki işletme arasındaki en temel farklardan biri etkili bir stok yönetimi olabilir. Düşük stok, daha az işletme sermayesi gerektirirken, stok yetersizliği kaçırılan satışlara yol açabilir. Yapay zekâyı kullanan Satış ve Stok Tahmini eklentisi, geçmiş verileri kullanarak gelecekteki satışları tahmin ediyor. Bu sayede stokların tükenmesini önlemeye yardımcı oluyor. Bu eklenti ile tahmine ve stok seviyelerine dayalı olarak tedarikçilerinize ikmal talepleri oluşturabilirsiniz. Bu sayede zamandan tasarruf eder, stok yönetimini iyileştirir ve müşteri memnuniyetini artırırsınız.

 

Geç Ödeme Tahminleri ile iş zorluklarını önceden tahmin edin

Alacakların etkili bir şekilde yönetilmesi, bir işletmenin genel mali sağlığı için kritik öneme sahiptir. Geç Ödeme Tahmini eklentisi, ödenmemiş alacakları azaltmanıza ve satış faturalarının zamanında ödenip ödenmeyeceğini tahmin ederek tahsilat stratejinizde gerekli düzenlemeleri yapmanıza yardımcı olabilir. Örneğin, bir ödemenin gecikeceği tahmin ediliyorsa, müşteri için ödeme koşullarını veya ödeme yöntemini ayarlamaya karar verebilirsiniz. Geç ödemeleri öngörerek ve ayarlamalar yaparak, vadesi geçmiş alacakları daha iyi yönetebilir ve azaltabilirsiniz.

 

Nakit Akışı Analizi ile karar vermeyi geliştirin

Business Central’da Azure AI, Nakit Akışı Analizi ile kapsamlı bir nakit akışı tahmini oluşturmanıza yardımcı oluyor. Nakit akışınızın kontrolünü elinizde tutabilmeniz için karar vermeyi geliştiriyor. Bir şirketin nakit akışı, finansal ödeme gücünü gösterir. Yani, bir şirketin finansal yükümlülüklerini zamanında yerine getirip getiremeyeceğini ortaya koyar. Geleceğe yönelik bir planlama aracı, şirketinizin ödeme gücü olduğundan emin olmanızı sağlar. Yapay zekâdan gelen içgörülerle, şirketinizin mali sağlığını korumak için proaktif düzenlemeler yapabilirsiniz.

 

Business Central ile inovasyonun gücünü kullanın

Günümüzün hızlı pazarında yapay zekâ, rekabette önde olmak isteyen şirketler için vazgeçilmez hale geldi. Business Central’da yerleşik olarak bulunan AI araçları, uçtan uca müşteri deneyimini iyileştirmenize, maliyetleri düşürmenize ve finansal başarıyı artırmanıza yardımcı olabilir. Yinelenen görevleri otomatikleştirme, verileri analiz etme ve kişiselleştirilmiş öneriler sunma becerisiyle Business Central, daha verimli çalışmanıza ve işinizi büyütmenize destek olur. Business Central ile inovasyonun gücünü kazanmak için Pargesoft uzmanlığına güvenebilir, bize info@pargesoft.com üzerinden ulaşabilirsiniz.

 

Kaynak: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2023/03/23/introducing-a-new-era-of-ai-powered-experiences-in-dynamics-365-business-central/