Microsoft Dynamics 365 Business Central Çözümünü Neden Tercih Etmelisiniz?

Microsoft Dynamics 365 Business Central ile iş süreçlerinizi düzenleyebilir, işletmeniz için daha akıllı kararlar verebilir ve büyümeyi hızlandırabilirsiniz.

 

Microsoft Dynamics 365 Business Central, küçük ve orta ölçekli işletmeler için tasarlanmış kapsamlı bir işletme yönetimi çözümü sunuyor. Bulut tabanlı bir SaaS çözümü olarak ERP, CRM ve Proje Yönetiminde güçlü bir işlevsellik potansiyeli taşıyor. Bu sayede kullanıcılar, bulutta Dynamics 365 Business Central’a geçerek, Microsoft’un güvenli sunucularıyla herhangi bir cihazdan 7/24 kolay erişim, sorunsuz yükseltmeler, web API’leri aracılığıyla kolay entegrasyon oluşturma gibi gerçek bir bulut çözümünün tüm avantajlarına sahip oluyor.

 

Microsoft Dynamics 365 Business Central ile İşletmenizdeki Operasyonları Birbirine Bağlayın

Microsoft Dynamics 365 Business Central ile işletmenizin ölçeğinden bağımsız olarak tüm iş süreçlerinizi düzenleyebilir, işletmeniz için daha akıllı kararlar verebilir ve büyümenizi hızlandırabilirsiniz. Uyarlanabilir olması ve sahip olduğu zengin özellikler sayesinde, Business Central ile finans, üretim, satış, nakliye, proje yönetimi, hizmetler ve daha fazlası dahil olmak üzere işlerinizi yönetebilirsiniz.

Dynamics 365 Business Central’e geçerek;

  • Esnek dağıtım, güvenilirlik, güvenlik ve sizinle birlikte büyüyen uyarlanabilir bir çözümle yeni iş modellerini daha hızlı benimsersiniz
  • Tüm satış sürecini Microsoft Outlook’tan yöneterek müşterilerle daha yakından ilgilenebilirsiniz. Böylece, bağlı hizmet faaliyetleriyle daha iyi sonuçlar sunarsınız
  • Microsoft 365 ve Microsoft Teams ile dahili rehberlik, panolar ve birlikte çalışabilirlik sayesinde daha iyi kararları daha hızlı alırsınız. Bunun için kişileri, süreçleri ve öngörüleri birbirine bağlayabilirsiniz
  • Planlama, kaynak sağlama, izleme, maliyetlendirme, faturalama, muhasebe ve gerçek zamanlı zekâ ile projeleri başarıyla yürütürsünüz. Ayrıca, kârlılık sağlarsınız
  • Finansal kapanışı hızlandırır, tahminleri iyileştirirsiniz. Bağlı kuruluşlar arasında uyumluluğu artırırken gerçek zamanlı performans ölçümleri ve raporlamalar elde edersiniz
  • Ürünleri zamanında teslim edersiniz. Satın alma, üretim, stok ve ambarlarda görünürlükle değişen iş modellerine uyum sağlarsınız.

 

‘Hepsi bir arada’ bir işletme yönetimi çözümü olan Dynamics 365 Business Central, KOBİ’lerin satış, finans, hizmetler, operasyonlar, insan kaynakları ve diğer süreçlerini optimize etmelerini sağlıyor. Bununla birlikte, en üst düzeyde sonuçlar ve ölçeklenebilirlik sağlamak için süreçleri otomatikleştirmeye, hızlandırmaya ve kolaylaştırmaya yardımcı oluyor.

İşletmenizin finansal görünürlüğünü artırın

  • Muhasebe, satış, satın alma, envanter ve müşteri işlemlerinde bağlı verilerle bilinçli kararlar verin.
  • Yerleşik Power BI gösterge panelleri ile finansal performansı gerçek zamanlı olarak grafik haline getirin. Derinlemesine analiz ve sınırsız boyutlarla kalıpları ve trendleri belirleyin ve yeni bilgiler edinin.
  • Finansal kapanış ve raporlamayı hızlandırın, alacaklarınızı ve borçlarınızı; hızlı, doğru ve kolaylaştırılmış hesaplarla sürdürülebilir kılın.
  • Kapsamlı veri modelleme ve analizi ile tahmin doğruluğunu artırın. Sorunsuz Excel entegrasyonu ile raporları özelleştirin ve paylaşın.

Tedarik zincirinizi optimize edin

  • Stokları yerleşik iş zekâsı ile yenilemek için en uygun zamanı tahmin edin. Satınalma siparişlerini otomatik olarak oluşturmak için satış tahminlerini ve beklenen stokları kullanın.
  • Zamanında sipariş gerçekleştirme için envanter bütünsel bir görünümünü elde edin. Depo düzenine ve depolama birimi boyutlarına göre kutular ayarlayarak her kalem hareketini ve hareketini takip edin.
  • Üretim kapasitesini ve kaynaklarını hesaplayın ve optimize edin. Böylece üretim programlarını iyileştirin ve müşteri taleplerini karşılayın.
  • Stok seviyelerini, teslim sürelerini ve yeniden sipariş noktalarını otomatik olarak hesaplayarak doğru envanter miktarını koruyun. İstenen ürünler stokta kalmadığında, otomatik olarak değiştirilmesini önerin.

Satışları artırın ve hizmeti geliştirin

  • Satış potansiyelini gelir potansiyeline göre önceliklendirin. Tüm müşteri etkileşimlerinizi takip edin. Satış döngünüz boyunca en iyi satış, çapraz satış ve yenileme fırsatları hakkında rehberlik alın.
  • Satış sürecini fiyat teklifinden nakde doğru hızlandırın. Outlook içinden satışla ilgili sorularınız için hızlıca harekete geçin. Böylece, hizmet taleplerini yönetin ve ödemeleri işleyin.
  • Hizmet görevleriniz, iş yükleriniz ve çalışan becerileriniz hakkında kapsamlı bir genel bakış elde edin. Bu sayede kaynakları etkili bir şekilde atayın ve vaka çözümünü kolaylaştırın.

Projeleri zamanında ve bütçe dahilinde sunun

  • Gelişmiş iş maliyetleme ve raporlama yeteneklerinin yanı sıra zaman çizelgelerini kullanarak müşteri projeleri oluşturun. Bunları yönetin ve izleyin. Aynı zamanda, proje karlılığını sağlamak için de bütçeler geliştirin, değiştirin ve kontrol edin.
  • Kapasite ve satış planlayarak kaynak seviyelerini yönetin. Ayrıca, müşteriler için faturalandırmayı, siparişlerde ve fiyat tekliflerinde planlanan maliyetlere göre izleyin.
  • Proje durumu, kârlılık ve kaynak kullanımı metrikleri hakkında gerçek zamanlı bilgiler vererek etkili kararlar verin.

 

Pargesoft tarafından geliştirilen ve Microsoft’un AppSource sitesinde yayınlanan Microsoft Dynamics 365 Business Central Türkiye Lokalizasyon uygulaması hakkında bilgi almak için tıklayın.

Danışmanlık hizmetleri veya ek fiyatlandırma seçenekleri hakkında bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz: info@pargesoft.com.

 

Kaynak: https://dynamics.microsoft.com/en-us/business-central/overview/