Microsoft Dynamics 365 Sales İş Zekâsı ve İş Birliğini Bir Araya Getiriyor

Microsoft Dynamics 365 Sales ile dijital satışı harekete geçirin ve satış hedeflerinize kolayca ulaşın.

 

Üretkenliği ve çevikliği artırmak için bağlantılı iş uygulamalarına ihtiyaç var. Dijital satışta, iş akışlarını sorunsuz bir şekilde düzenleyen araçlar artık bir zorunluluk. Çözümler, satışta en iyi sonucu elde etmeyi sağlamalı. Bunun için de yapılandırılabilir zekâ ile geliştirilmiş otomatik ve entegre iş akışları sunmalı. Dynamics 365 Sales, satıcıların hedefledikleri sonuçlara daha hızlı ulaşmasını sağlıyor. Bunun için tek bir iş uygulamasında zekayı, iş birliği yeteneklerini ve en yüksek seviyede Microsoft üretkenliğini sergiliyor. Microsoft Teams, LinkedIn ve Microsoft Dynamics 365 kombinasyonu ile doğrudan Dynamics 365 mobil ve masaüstü iş akışlarına ilişkin öngörüler oluşturuyor. Microsoft’un kullanımı kolay kullanıcı arayüzleri ile satış fırsatları yönetimi kolaylaşıyor.

 

Entegre bir iş akışıyla satış hedeflerine daha hızlı ulaşın

  • Dynamics 365 Sales’te Microsoft Teams ile eksiksiz bir dijital satış çözümü

1. Dalga ile sunulan yerleşik Teams sohbet deneyimi, satıcıların paydaşlarla iş birliği yaparken satış hareketlerine odaklanmasını sağlıyor. Satıcı, Teams’deyken Dynamics 365 bilgilerini arayabiliyor. Bunları, Teams sohbetlerinde ve kanallarında katılımcılarla paylaşabiliyor. Ayrıca Teams görüşmesi yaparken Dynamics 365’te bir etkinliği, notu veya başka bir eylemi kaydedebiliyor. Dynamics 365’ten, bağlantılı Teams sohbetlerine ve kanallarına erişebiliyor. En son Teams sohbet listelerini görüntüleyebiliyor. Bir satıcı, önemli aksiyon öğeleri ve anlaşmayla ilgili Teams sohbetlerinden oluşturulan bilgiler üzerinde hemen harekete geçebiliyor. Ayrıca satıcılar, bir ileti önizlemesini, ortak çalışanın Team avatarını ve toplantı için uygunluk durumunu Dynamics 365 içinden görebiliyor.

  • Dynamics 365’te LinkedIn Sales Insights

Satış ekipleri, LinkedIn ağı tarafından desteklenen gerçek zamanlı pazar ve şirket bilgileri sayesinde Dynamics 365’te değerli hesap verilerini keşfedebilecek. Çözüm, LinkedIn’den Dynamics 365’e güncel şirket profili verilerini getiriyor. Bunları eşleşen her hesapla ilişkilendiriyor. Güncel olmayan ve alakasız verilerin temizlenmesiyle zaman alıcı süreçler ortadan kalkıyor. Bu sayede, en hızlı büyüyen hedef alıcıları kolayca belirleyebiliyor. Aynı zamanda hesap planlaması sırasında önceliklendirme kararları almak da kolaylaşıyor.

  • Optimize edilmiş fırsat yönetimi

Bu sürümle, fırsat yönetimi iş akışlarına odaklanan optimize bir çalışma alanı geliyor. Satıcılar, kullanıma hazır etkileşimli çizelgeler ve metrikler ile satış fırsatlarını hızlı ve doğru bir şekilde değerlendirebiliyor. Teams’in tek tıkla yapılabilen eylemleri ve yerleşik iş birliği yetenekleri, satıcıların iş süreçlerine odaklanmasını sağlıyor. Aynı zamanda farklı satış araçlarında vakit kaybetmeye gerek kalmıyor.

  • Satış görevlerini otomatikleştirme

Satıcıların sıklıkla gerçekleştirmesi gereken sıradan görevler otomatikleştirilebiliyor. Örneğin, yeni bir e-posta oluşturmak, ilgili bilgileri içeren bir e-postayı düzenlemek. Ayrıca müşterilere e-posta göndermek ve yanıtları manuel olarak kontrol etmek de yer alıyor. Bu sayede bir satış temsilcisi, müşteri durumundaki bir değişikliğe dayalı takip görevlerini manuel olarak yönetmek zorunda kalmıyor. Dolayısıyla satışa odaklanmak için vakit kazanıyor.

Satış sürecinde anlaşma döngüsü boyunca zekadan destek alın

  • Konuşma zekâsı

Dynamics 365 Sales, doğrudan satış çağrılarından eyleme dönüştürülebilir iş öngörülerini otomatik olarak çıkarıyor. Dynamics 365 Sales, birden çok kanal ve birden çok biçimdeki konuşmaları işliyor ve analiz ediyor. Ekip çağrıları doğrudan Dynamics 365 Sales üzerinden yapılabiliyor.

  • Satış fırsatlarına yönelik görselleştirmeler

Sade, kullanımı kolay ve kullanıma hazır satış fırsatı veri görselleştirmeleri, satıcılara net bir görünürlük sağlıyor. Bu sürümde, satış yöneticileri, satış döngüsü boyunca ekiplerine rehberlik edebiliyor. Ekibin ilerlemesini gerçek zamanlı izlemeye olanak tanıyan yeni bir gösterge panosu aracılığıyla satış ekipleri için KPI’ları etkinleştirebiliyor. Benzer şekilde, satıcılar performanslarını yönetimin temel ölçütlerine göre görebiliyor. Bununla birlikte yönetimin beklentilerine proaktif olarak uyum sağlayabiliyor.

 

Başarılı müşteri etkileşimleri için mobil güvenlik ağı

  • Toplantı hazırlığı kartı

Dynamics 365 Sales çözümünün yeni native mobil uygulaması, satıcılara LinkedIn, Microsoft Outlook ve Dynamics 365 Sales kaynaklı ilişki ve lojistik verileri sağlıyor. Satıcı, tek bir toplantı kartında, güncel LinkedIn bilgileriyle eşleştirilen Outlook’tan önemli toplantı ayrıntılarını ve katılımcı yanıtlarını görebiliyor. Satıcının ilişkili fırsat başlığını, tahmini geliri, kapanış tarihini, işlem hattı aşamasını, notları ve yapay zekâ tarafından oluşturulan anımsatıcıları görmesi için Dynamics 365 Sales verileri çekiliyor.

  • Takip eylemleri içeren konuşma dökümleri

1. dalgada sunulan mobil özellikler, satıcıları müşteri etkileşimlerindeki eksik ayrıntılardan kurtarıyor. Satıcılar, mobil cihazlarından çok sayıda müşteri etkileşimi gerçekleştirebiliyor. Küçük detaylar, konuşma esnasında satıcının dikkati birden fazla öğeye dağılmışsa, kolayca gözden kaçabiliyor. Sektörde lider bir doğal dil işleme özelliğine sahip arama dökümleri artık Dynamics 365 Sales mobil uygulamasında bulunuyor. Uygulama, AI içgörülerini, duygu analizini çağrı dökümlerine uyguluyor. Ayrıca satıcı için önerilen takip eylemleri sağlıyor. Her çağrıyı, ilgili Dynamics 365 varlığına otomatik olarak atıyor. Dynamics 365 içindeki uygun veri alanlarını dolduruyor. Böylece, manuel veri yönetimini ortadan kaldırıyor.

 

Sorunsuz bir marka deneyimi için müşteri erişiminizi kişiselleştirin

  • Özelleştirilmiş puanlama matrislerine sahip gelişmiş Dynamics 365 Customer Voice anketleri

Dynamics 365 Customer Voice ile işiniz için önemli olan müşteri metriklerini toplamak, izlemek mümkün. Aynı şekilde bunlara hızla yanıt da verebilirsiniz. Bu sürüm, Dynamics 365 Customer Voice ile daha kişisel bir anket deneyimi oluşturmayı sağlıyor. Bunun için gelişmiş başlıklar sunuyor. Ek olarak, önemli anket puanlama geliştirmeleri artık memnuniyet metriklerini özelleştirme, işletmelerin verileri tercih ettikleri şekilde analiz edebilmeleri için bir puanlama endeksi oluşturma özelliği de içeriyor. Dynamics 365 Sales, Microsoft Dynamics 365 Customer Service, Microsoft Dynamics 365 Customer Insights ve Microsoft Dynamics 365 Marketing gibi belirli Dynamics 365 uygulamalarına sahip kullanıcılar için otomatik olarak sunulan Dynamics 365 Customer Voice ile işletmelerin müşterilerini anlama becerisini dönüşüyor.

 

Satıcılar artık neredeyse tamamen dijital bir dünyada faaliyet gösteriyor. Bu durum, muhtemelen bu şekilde devam edecek. Bu dünyada başarılı olmak isteyenlerin birleştirilmiş, basitleştirilmiş ve entegre bir satış araçları setine ihtiyacı var. Dijital dünyanın satış görevlileri ancak bu sayede günlük satış faaliyetlerini sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilir. Diğer taraftan dijital satış dünyasında müşteriler tarafından oluşturulan veriler, yapay zekanın gücüyle birleştiğinde muazzam satış fırsatları yakalamanın önünü açabilir. Aynı zamanda mevcut satışlarını en yüksek verimlilikte yönetmelerine de imkân verir. Microsoft Dynamics 365 Sales ile dijital satış süreçlerinizi optimize edin. Satış hedeflerinize ulaşın. Dynamics 365 Sales’in iş yapma şeklinizi nasıl dönüştürebileceğini keşfedin! Dynamics 365 Sales çözümünden Pargesoft uzmanlığıyla faydalanmak için bize info@pargesoft.com üzerinden ulaşabilirsiniz.

 

Kaynak: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2021/04/07/intelligence-and-collaboration-converge-in-dynamics-365-sales/